Bluerank na Marketing Festivalu  

Kopiuj tekst

Bluerank na Marketing Festivalu  

Bluerank na Marketing Festivalu  

Opublikowany

28 października Tomasz Sąsiadek, dyrektor działu client service, reprezentował nas w Ostravie podczas Marketing Festivalu. To jedna z największych konferencji poświęconych marketingowi internetowemu w Europie. 

Marketing Festival to międzynarodowa konferencja, która odbywa się co roku w czeskiej Ostravie. W całości jest poświęcona najlepszym praktykom, trendom i case studies z zakresu marketingu internetowego. W konferencji wzięło udział ponad 1500 uczestników, którzy podczas dwudniowego wydarzenia wysłuchali łącznie 12 prezentacji i 11 case studies. 

W gronie prelegentów znalazły się największe osobistości ze świata digital marketingu, m.in. Marcus Tober z Searchmetrics czy Jonas Viksten z Xaxis Sweden. Wśród nich był także Tomasz Sąsiadek z Bluerank, który przedstawił case study z kampanii realizowanej dla lidera rynku DIY - Leroy Merlin. Nie tylko przybliżył publiczności tę efektywną kampanię content marketingową, ale także przypomniał o jej tegorocznym sukcesie na arenie międzynarodowej. W maju kampania Bluerank realizowana dla Leroy Merlin zwyciężyła w konkursie European Search Awards zdobywając nagrodę główną w kategorii ,,Best Use of Content Marketing".

Nasza ekipa przywiozła z Marketing Festivalu wiele ciekawych inspiracji. Szersza relacja z wydarzenia na naszym blogu.



Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

20161023_003800.jpg

grafika | 4,47 MB

Pobierz
14724210_10154630547358622_472921790_o.jpg

grafika | 89,4 KB

Pobierz
14803070_1489112574437475_1069370652_o.jpg

grafika | 72,7 KB

Pobierz
14796006_10154630547308622_1881372064_o.jpg

grafika | 91,8 KB

Pobierz
20161021_122523.jpg

grafika | 2,72 MB

Pobierz
20161022_101818.jpg

grafika | 3,72 MB

Pobierz
14796092_1489112584437474_1767341653_o.jpg

grafika | 131 KB

Pobierz
20161021_100558.jpg

grafika | 3,96 MB

Pobierz
20161022_163943.jpg

grafika | 3,28 MB

Pobierz
14800064_1489112727770793_1919738141_o.jpg

grafika | 117 KB

Pobierz
20161021_120643.jpg

grafika | 5,86 MB

Pobierz
20161021_145457.jpg

grafika | 6,65 MB

Pobierz
20161021_171853.jpg

grafika | 5,43 MB

Pobierz
14795722_10154630547768622_555947562_o.jpg

grafika | 83,1 KB

Pobierz

Bluerank z 6 nominacjami do Premier Partner Performance Awards 2016

Agencja Bluerank po raz kolejny nominowana w międzynarodowym konkursie. Tym razem to Google rozdaje nagrody za najlepsze kampanie marketingu online. Gigant z Mountain View właśnie ogłosił listę nominowanych agencji, które zawalczą o Premier Partner Performance Awards 2016 w 8 kategoriach. Bluerank jest jedyną agencją w całym konkursie, która zdobyła rekordową liczbę 6 nominacji. Uroczysta gala Google Partners Accelerate 2016 odbędzie się 5 grudnia br. w Dublinie.