Bluerank z 6 nominacjami do Premier Partner Performance Awards 2016

Bluerank z 6 nominacjami do Premier Partner Performance Awards 2016

Opublikowany

Agencja Bluerank po raz kolejny nominowana w międzynarodowym konkursie. Tym razem to Google rozdaje nagrody za najlepsze kampanie marketingu online. Gigant z Mountain View właśnie ogłosił listę nominowanych agencji, które zawalczą o Premier Partner Performance Awards 2016 w 8 kategoriach. Bluerank jest jedyną agencją w całym konkursie, która zdobyła rekordową liczbę 6 nominacji. Uroczysta gala Google Partners Accelerate 2016 odbędzie się 5 grudnia br. w Dublinie. 

Premier Partner Performance Awards 2016 to pierwsza edycja konkursu organizowanego przez Google. Ma na celu wyróżnienie agencji, które swoimi działaniami wpływają na skuteczność biznesową firm działających na całym świecie i wnoszą ponadprzeciętną jakość realizowanych kampanii zarówno do świata digital marketingu, jak i biznesu. W konkursie startują agencje, które otrzymały od Google status Premier Google Partner, posiadają specjalizacje w obszarach search, display, video, mobile, shopping i realizują w tym zakresie skuteczne kampanie.  

Google wyróżnia najbardziej doświadczone agencje, które mogą się pochwalić ponadprzeciętnymi wynikami realizowanych kampanii i są bardzo zaawansowane w wykorzystaniu wszelkich możliwości technologicznych udostępnianych przez Google. Bluerank był już stawiany przez Google podczas Google CEE Agency Day 2016 w Atenach za przykład agencji, która rozwija się w sposób modelowy i powinna być uznawana za wzór w obszarze marketingu online.

Szczególnie cieszą mnie nominacje w kategoriach Outstanding Premier Partner Performance oraz Best Client Story of 2016. Pierwsza, bo jesteśmy jedyną nominowaną agencją na takim poziomie w Polsce. Druga, bo koncentrujemy się na biznesie klienta i wartościach, które są dla niego, a nie dla nas, istotne – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

W tegorocznej edycji konkursu Google nominował 145 agencji z całej Europy. Nagrody zostaną przyznane w 8 kategoriach. Ze wszystkich agencji, które zakwalifikowały się do konkursu, Bluerank zdobył rekordową liczbę 6 nominacji, w tym jako jedyna agencja z Polski otrzymał nominacje w dwóch poniższych kategoriach:

DISPLAY PERFORMANCE AWARD 2016 – za kampanię display dla marki Smyk.com
OUTSTANDING PREMIER PARTNER PERFORMANCE AWARD 2016 – za największą liczbę skutecznych kampanii.

Pozostałe nominacje Bluerank w konkursie to:
SEARCH PERFORMANCE AWARD 2016 – za kampanię w wyszukiwarce dla marki WorldBOX
MOBILE PERFORMANCE AWARD 2016 – za kampanię mobile dla marki Kazar
SHOPPING PERFORMANCE AWARD 2016 – za kampanię w Zakupach Google dla marki Smyk.com
BEST CLIENT STORY OF 2016 AWARD 2016 – za najlepsze case study z realizowanych kampanii.

Jesteśmy bardzo dumni z otrzymania tak dużej liczby nominacji. Jest to zasługa całego naszego zespołu, który na co dzień prowadzi te skuteczne kampanie, jak i naszych Klientów, którzy obdarzyli nas zaufaniem, dzięki któremu możemy te kampanie realizować. Nominacje cieszą nas tym bardziej, że Google ustawił poprzeczkę bardzo wysoko, a formularz zgłoszeniowy był naprawdę wymagający – mówi Tomasz Sąsiadek, client service director w Bluerank.


Pełna lista nominowanych znajduje się tutaj.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Premier_Partners_Performance_Awards_2016.jpg

grafika | 157 KB

Pobierz
Bluerank_z_6_nominacjami_do_Premier_Partner_Performance_Awards_2016_Bluerank.docx

docx | 39,3 KB

Pobierz
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.