10 naszych klientów w raporcie SEO 2015 

temu

Jesteśmy dumni, że nasi klienci zajęli wysokie miejsca w najnowszym raporcie SEO "Liderzy swoich branż". Aż 8 z nich znalazło się w czołowej trójce w swoich kategoriach. 
Jak podbić Internet dzięki DoubleClick? Kampania Rainbow i Bluerank [WYWIAD]

temu

Kampania Bluerank dla Rainbow okazała się bardzo skuteczna i interesująca, stąd będzie prezentowana podczas tegorocznego MIXX Awards & Conference. O współpracy, celach kampanii, jej realizacji i efektach opowiadają Michał Jaworski, Dyrektor ds. e-commerce w Rainbow i Jarosław Miszczak, Key Account Manager w Bluerank.
Bluerank i Yamaha nabierają prędkości w Google

temu

Kampanie w Internecie są w stanie skutecznie zwiększać konwersję w sklepach stacjonarnych. Dotyczy to mocno branży motoryzacyjnej. 
Stena Line liderem w Google wśród operatorów promowych

temu

W ciągu ostatniego roku największy operator promowy w Polsce, Stena Line, odnotował znaczący wzrost widoczności w Google, wyprzedzając tym samym swoich konkurentów. Działania z zakresu Search Engine Optimization dla Stena Line prowadzi agencja Bluerank.
Bluerank poszerza współpracę z Rainbow Tours w zakresie DoubleClick Digital Marketing

temu

Lider branży turystycznej w Polsce, Rainbow Tours, po raz kolejny wybrał współpracę z Bluerank. Tym razem powierzył agencji realizację kampanii reklamowych display z wykorzystaniem technologii DoubleClick. Oferty na obsługę złożyło kilka dużych agencji i domów mediowych.
1
2
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.