#RatujemyLokalneBiznesy

Łódzkie firmy zakupią vouchery na lokalne produkty i usługi – kupony do kawiarni, na siłownię czy do kosmetyczki. Akcję zapoczątkował Bluerank, który zachęca, by do pomocy mniejszym biznesom przyłączały się kolejne marki.
Darmowa rozrywka, bezpłatna edukacja - firmy i instytucje umilają nam czas w domu

Wirtualne wycieczki po muzeach świata, warsztaty teatralne, audiobooki, streaching czy lekcje obróbki zdjęć… Firmy i instytucje dostarczają nam darmową rozrywkę i wiedzę. Eksperci Bluerank sprawdzili, jak marki wspierają nas w czasie koronawirusa i jak ta pomoc przekłada...
Jak marki pomagają w walce z koronawirusem?

Każdego dnia docierają do nas informacje o nowych zakażonych. Jednak tak szybko jak choroba, rozprzestrzenia się też pomoc oferowana przez duże marki i małe firmy. Jedne angażują się przekazując pieniądze, inne środki medyczne, szyjąc maseczki czy dostarczając jedzenie d...
Brand Safety – zadbaj o otoczenie swojej reklamy

Nawet 70 proc. powierzchni portali informacyjnych zajmują dziś artykuły o koronawirusie. To bez wątpienia ważny temat. Pytanie jednak, czy część marek nie powinna zadbać o to, by w otoczeniu jej reklam nie było informacji o kolejnych zachorowaniach.
Omnichannel jutra, na które czekamy 

Na rynek wkroczył Omnichannel Plus. To integracja kanałów komunikacji, ale wzbogacona o wrażenia i budowanie doświadczeń klientów.  W trudnych dla gospodarki czasach, tym bardziej zyska na znaczeniu.
Koronawirus w Interencie. Jak pandemia wpływa na marketing online?

Polacy na bieżąco śledzą newsy o chorobie i poszukują informacji o koronawirusie w sieci. Sklepy internetowe z żywnością przeżywają prawdziwe oblężenie, a social media zasypały posty o tym, jak myć ręce. Jak koronawirus wpłynie na sprzedaż, trendy i zachowania użytkownik...
Mitsubishi i Bluerank – tak buduje się relacje 

Na ile cenne jest dobre poznanie, przetestowanie i zrozumienie produktu? To jeden z najistotniejszych elementów budujący zaufanie i - tak ważną dziś -autentyczność marki. Na takich założeniach opiera się współpraca Bluerank i Mitsubishi.
Top 100 kobiet w polskiej branży SEO

SEO to niełatwa, prężnie rozwijająca się branża… wciąż zdominowana przez męską płeć. A przecież kobiety specjalistki odnoszą w nich takie same sukcesy, jest ich po prostu mniej. Na szczęście z roku na rok się to zmienia. Z okazji Dnia Kobiet WhitePress opublikował raport...
Candidate i employee experience – jak robimy to w Bluerank?

Opowiada Izabela Pawlak, HR Specialist w Bluerank, w najnowszym numerze magazynu Personel Plus. Poniżej prezentujemy  fragmenenty materiału.
Myśl strategicznie w czasach koronawirusa

Planowanie strategiczne, różne scenariusze, zmiana nawyków konsumentów, nowy język komunikacji... A co zmieni się w online? Czy sprzedaż przenosić się będzie do sieci? – zapraszamy do przeczytania rozmowy z Magdaleną Euejdą - Digital Strategy Manager oraz Tomaszem Sąsiad...
#RatujemyLokalneBiznesy

Łódzkie firmy zakupią vouchery na lokalne produkty i usługi – kupony do kawiarni, na siłownię czy do kosmetyczki. Akcję zapoczątkował Bluerank, który zachęca, by do pomocy mniejszym biznesom przyłączały się kolejne marki.
Darmowa rozrywka, bezpłatna edukacja - firmy i instytucje umilają nam czas w domu

Wirtualne wycieczki po muzeach świata, warsztaty teatralne, audiobooki, streaching czy lekcje obróbki zdjęć… Firmy i instytucje dostarczają nam darmową rozrywkę i wiedzę. Eksperci Bluerank sprawdzili, jak marki wspierają nas w czasie koronawirusa i jak ta pomoc przekłada...
Jak marki pomagają w walce z koronawirusem?

Każdego dnia docierają do nas informacje o nowych zakażonych. Jednak tak szybko jak choroba, rozprzestrzenia się też pomoc oferowana przez duże marki i małe firmy. Jedne angażują się przekazując pieniądze, inne środki medyczne, szyjąc maseczki czy dostarczając jedzenie d...
Brand Safety – zadbaj o otoczenie swojej reklamy

Nawet 70 proc. powierzchni portali informacyjnych zajmują dziś artykuły o koronawirusie. To bez wątpienia ważny temat. Pytanie jednak, czy część marek nie powinna zadbać o to, by w otoczeniu jej reklam nie było informacji o kolejnych zachorowaniach.
Omnichannel jutra, na które czekamy 

Na rynek wkroczył Omnichannel Plus. To integracja kanałów komunikacji, ale wzbogacona o wrażenia i budowanie doświadczeń klientów.  W trudnych dla gospodarki czasach, tym bardziej zyska na znaczeniu.
Koronawirus w Interencie. Jak pandemia wpływa na marketing online?

Polacy na bieżąco śledzą newsy o chorobie i poszukują informacji o koronawirusie w sieci. Sklepy internetowe z żywnością przeżywają prawdziwe oblężenie, a social media zasypały posty o tym, jak myć ręce. Jak koronawirus wpłynie na sprzedaż, trendy i zachowania użytkownik...
Mitsubishi i Bluerank – tak buduje się relacje 

Na ile cenne jest dobre poznanie, przetestowanie i zrozumienie produktu? To jeden z najistotniejszych elementów budujący zaufanie i - tak ważną dziś -autentyczność marki. Na takich założeniach opiera się współpraca Bluerank i Mitsubishi.
Top 100 kobiet w polskiej branży SEO

SEO to niełatwa, prężnie rozwijająca się branża… wciąż zdominowana przez męską płeć. A przecież kobiety specjalistki odnoszą w nich takie same sukcesy, jest ich po prostu mniej. Na szczęście z roku na rok się to zmienia. Z okazji Dnia Kobiet WhitePress opublikował raport...
Candidate i employee experience – jak robimy to w Bluerank?

Opowiada Izabela Pawlak, HR Specialist w Bluerank, w najnowszym numerze magazynu Personel Plus. Poniżej prezentujemy  fragmenenty materiału.
1
2
3
4
5
6
7