Blueffect – konferencja Bluerank w siedzibie Google

temu

Bluerank jest organizatorem siódmej konferencji Blueffect, która, podobnie jak w ubiegłych latach, odbędzie się w warszawskiej siedzibie Google. Uczestnicy wydarzenia wezmą udział w dyskusji na temat wiodących trendów digital marketingu i wykorzystaniu technologii przez współczesnych marketerów.
ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

temu

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród. 
Digital marketing jednoczy Europę. Nowe agencje w sojuszu Dall Int.

temu

Dall Int. - międzynarodowy sojusz niezależnych agencji zajmujących się digital marketingiem, konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w Europie. W jego strukturze pojawiły się kolejne dwie agencje, powiększając europejski obszar współpracy o Niemcy i Szkocję.
ESA 2018: sześć nominacji dla Bluerank

temu

Bluerank otrzymał aż sześć nominacji w prestiżowym konkursie branży digital – European Search Awards 2018. Jury doceniło efektywność pracy agencji dla Euroloan i Tchibo.pl.
Bluerank uczestnikiem programu Google Partners Agency of Tomorrow

temu

Bluerank został oficjalnym uczestnikiem programu Google Partners Agency of Tomorrow. Do inicjatywy zaproszono wybrane 44 agencje, o statusie Google Premier Partner, ze Środkowej i Wschodniej Europy.
Zbigniew Nowicki w Branżowej Radzie ds. Kompetencji IAB Polska

temu

Powołana na dwuletnią kadencję Branżowa Rada ds. Kompetencji IAB Polska zajmie się wyznaczaniem i tworzeniem standardów kompetencji e-marketingowych. W gronie 11 członków Rady znalazł się m.in. Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank.
Bluerank Gazelą Biznesu 2017

temu

Bluerank czwarty raz z rzędu znalazł się wśród polskich Gazel Biznesu, czyli najprężniej rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Według rankingu został liderem branży nowych technologii w województwie łódzkim.
Bluerank dla Fundacji Gajusz: dobroczynność w oryginalnej i skutecznej formie

temu

Jak zorganizować skuteczną zbiórkę pieniędzy na cele charytatywne w firmie, w której pracuje ponad 100 osób? To proste: wystarczy zapytać pracowników o to, jak sami chcieliby ją przeprowadzić i pozwolić im przejąć inicjatywę. Kwota, którą Bluerank zebrał dzięki staraniom całego zespołu i ofiarował na leczenie podopiecznego Fundacji Gajusz, wyniosła ponad 21 tys. zł.
Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

temu

Otrzymany przez Bluerank certyfikat Google Optimize, dotyczy wiedzy z obszaru Digital Analytics i potwierdza umiejętności specjalistów firmy z zakresu przeprowadzania testów na stronach internetowych. Ten i inne certyfikaty produktowe Google stanowią dla Bluerank istotny wyróżnik wśród firm specjalizujących się w analityce internetowej na polskim rynku.
Szkiełko i oko na internet. Krosno Glass rozszerza współpracę z Bluerank

temu

Krosno Glass S.A.  - jeden z największych w Polsce producentów szkła użytkowego, właściciel marki KROSNO, inwestuje w wizerunek w sieci. Po relaunchu i dużej rewolucji portfolio przyszedł czas na inwestycje w AdWords i SEO. Firma rozszerzyła umowę o współpracy z Bluerank, agencją o specjalizacji digital marketing.
Blueffect – konferencja Bluerank w siedzibie Google

temu

Bluerank jest organizatorem siódmej konferencji Blueffect, która, podobnie jak w ubiegłych latach, odbędzie się w warszawskiej siedzibie Google. Uczestnicy wydarzenia wezmą udział w dyskusji na temat wiodących trendów digital marketingu i wykorzystaniu technologii przez współczesnych marketerów.
ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

temu

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród. 
Digital marketing jednoczy Europę. Nowe agencje w sojuszu Dall Int.

temu

Dall Int. - międzynarodowy sojusz niezależnych agencji zajmujących się digital marketingiem, konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w Europie. W jego strukturze pojawiły się kolejne dwie agencje, powiększając europejski obszar współpracy o Niemcy i Szkocję.
ESA 2018: sześć nominacji dla Bluerank

temu

Bluerank otrzymał aż sześć nominacji w prestiżowym konkursie branży digital – European Search Awards 2018. Jury doceniło efektywność pracy agencji dla Euroloan i Tchibo.pl.
Bluerank uczestnikiem programu Google Partners Agency of Tomorrow

temu

Bluerank został oficjalnym uczestnikiem programu Google Partners Agency of Tomorrow. Do inicjatywy zaproszono wybrane 44 agencje, o statusie Google Premier Partner, ze Środkowej i Wschodniej Europy.
Zbigniew Nowicki w Branżowej Radzie ds. Kompetencji IAB Polska

temu

Powołana na dwuletnią kadencję Branżowa Rada ds. Kompetencji IAB Polska zajmie się wyznaczaniem i tworzeniem standardów kompetencji e-marketingowych. W gronie 11 członków Rady znalazł się m.in. Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank.
Bluerank Gazelą Biznesu 2017

temu

Bluerank czwarty raz z rzędu znalazł się wśród polskich Gazel Biznesu, czyli najprężniej rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Według rankingu został liderem branży nowych technologii w województwie łódzkim.
Bluerank dla Fundacji Gajusz: dobroczynność w oryginalnej i skutecznej formie

temu

Jak zorganizować skuteczną zbiórkę pieniędzy na cele charytatywne w firmie, w której pracuje ponad 100 osób? To proste: wystarczy zapytać pracowników o to, jak sami chcieliby ją przeprowadzić i pozwolić im przejąć inicjatywę. Kwota, którą Bluerank zebrał dzięki staraniom całego zespołu i ofiarował na leczenie podopiecznego Fundacji Gajusz, wyniosła ponad 21 tys. zł.
Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

temu

Otrzymany przez Bluerank certyfikat Google Optimize, dotyczy wiedzy z obszaru Digital Analytics i potwierdza umiejętności specjalistów firmy z zakresu przeprowadzania testów na stronach internetowych. Ten i inne certyfikaty produktowe Google stanowią dla Bluerank istotny wyróżnik wśród firm specjalizujących się w analityce internetowej na polskim rynku.
1
2