Bluerank na Marketing Festivalu  

28 października Tomasz Sąsiadek, dyrektor działu client service, reprezentował nas w Ostravie podczas Marketing Festivalu. To jedna z największych konferencji poświęconych marketingowi internetowemu w Europie. 
Bluerank tworzy dział social media 

Do Bluerank dołączyła Julia Kałużyńska, której zadaniem jest rozwój działu social media. Nowy zespół pod jej kierownictwem będzie odpowiedzialny za realizację kampanii w mediach społecznościowych, rozbudowując tym samym portfolio usług agencji.   
Bluerank wytycza nowe kierunki. E-marketing na Akademii Humanistyczno - Ekonomicznej w Łodzi

Akademia Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi ogłosiła właśnie nabór na nowy kierunek studiów podyplomowych - E-marketing. Opiekunami merytorycznymi kierunku będą agencja Bluerank oraz IAB Polska.   
Bluerafting, czyli integracja w Górach Sowich

Zeszły weekend nasze zespoły projektowe spędziły aktywny weekend w Srebrnej Górze. Był bluerafting, chodzenie po górach, wejście na Wielką Sowę, a przy tym mnóstwo dobrej zabawy i piękna pogoda. Zobaczcie fotorelację. 
Otwarcie ośrodka preadopcyjnego Tuli Luli

Dziś o godzinie 10.00 Fundacja Gajusz otworzyła ośrodek preadopcyjny Tuli Luli. Bardzo kibicujemy tej inicjatywie i życzymy powodzenia! Relacja zdjęciowa poniżej. 
Katarzyna Kostacińska marketing managerem w Bluerank

Jedna z wiodących agencji marketingu online w Europie wzmacnia zespół. Katarzyna Kostacińska objęła funkcję szefa działu marketingu w Bluerank. Jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej agencji w Polsce i za granicą. 
SEO Kayak Camp 2016, czyli integracja działów SEO i COPY

W zeszły weekend nasze działy SEO i COPY integrowały się podczas wyjazdu na kajaki. Bawili się wspaniale. 
Bluerank z tytułem Premier Google Partner

Google przyznał agencji Bluerank wyjątkowy status Premier Google Partner. Oznacza to, że Bluerank znajduje się w wąskim gronie 40 agencji marketingu online, które Google uznaje za najlepsze w Polsce.    
Pracownicy łódzkich firm pomagają ratować życie

29 czerwca 2016 r. pod budynkiem MediaHub w godz. 9.00 – 12.00 przy ulicy Łąkowej 29 w Łodzi odbędzie się zbiórka krwi. Udział w akcji zadeklarowali pracownicy łódzkich firm mieszczących się w biurowcu. Pomysłodawcą wydarzenia jest agencja Bluerank, która już wielokrotnie udowodniła, że pomaganie ma we krwi. 
Internety mają serce

2 grudnia na Pasażu Schillera przy ulicy Piotrkowskiej szefowie 11 łódzkich firm z branży technologicznej będą rozdawać zupę osobom potrzebującym. To kontynuacja akcji charytatywnej, którą rozpoczął w zeszłym roku Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający w Bluerank. Honorowy patronat nad wydarzeniem objęła Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska. 
Bluerank na Marketing Festivalu  

28 października Tomasz Sąsiadek, dyrektor działu client service, reprezentował nas w Ostravie podczas Marketing Festivalu. To jedna z największych konferencji poświęconych marketingowi internetowemu w Europie. 
Bluerank tworzy dział social media 

Do Bluerank dołączyła Julia Kałużyńska, której zadaniem jest rozwój działu social media. Nowy zespół pod jej kierownictwem będzie odpowiedzialny za realizację kampanii w mediach społecznościowych, rozbudowując tym samym portfolio usług agencji.   
Bluerank wytycza nowe kierunki. E-marketing na Akademii Humanistyczno - Ekonomicznej w Łodzi

Akademia Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi ogłosiła właśnie nabór na nowy kierunek studiów podyplomowych - E-marketing. Opiekunami merytorycznymi kierunku będą agencja Bluerank oraz IAB Polska.   
Bluerafting, czyli integracja w Górach Sowich

Zeszły weekend nasze zespoły projektowe spędziły aktywny weekend w Srebrnej Górze. Był bluerafting, chodzenie po górach, wejście na Wielką Sowę, a przy tym mnóstwo dobrej zabawy i piękna pogoda. Zobaczcie fotorelację. 
Otwarcie ośrodka preadopcyjnego Tuli Luli

Dziś o godzinie 10.00 Fundacja Gajusz otworzyła ośrodek preadopcyjny Tuli Luli. Bardzo kibicujemy tej inicjatywie i życzymy powodzenia! Relacja zdjęciowa poniżej. 
Katarzyna Kostacińska marketing managerem w Bluerank

Jedna z wiodących agencji marketingu online w Europie wzmacnia zespół. Katarzyna Kostacińska objęła funkcję szefa działu marketingu w Bluerank. Jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej agencji w Polsce i za granicą. 
SEO Kayak Camp 2016, czyli integracja działów SEO i COPY

W zeszły weekend nasze działy SEO i COPY integrowały się podczas wyjazdu na kajaki. Bawili się wspaniale. 
Bluerank z tytułem Premier Google Partner

Google przyznał agencji Bluerank wyjątkowy status Premier Google Partner. Oznacza to, że Bluerank znajduje się w wąskim gronie 40 agencji marketingu online, które Google uznaje za najlepsze w Polsce.    
Pracownicy łódzkich firm pomagają ratować życie

29 czerwca 2016 r. pod budynkiem MediaHub w godz. 9.00 – 12.00 przy ulicy Łąkowej 29 w Łodzi odbędzie się zbiórka krwi. Udział w akcji zadeklarowali pracownicy łódzkich firm mieszczących się w biurowcu. Pomysłodawcą wydarzenia jest agencja Bluerank, która już wielokrotnie udowodniła, że pomaganie ma we krwi. 

Bądźmy w kontakcie

Dowiedz się pierwszy, co słychać w Bluerank
1
2
3
4