Do trzech razy zupa! Łódzkie firmy są głodne pomagania

temu

Trzecia edycja cyklicznej akcji charytatywnej „Internety mają serce” odbyła się 4 grudnia na Pasażu Schillera, przy Domku Św. Mikołaja. Szefowie łódzkich firm, należących do branży technologicznej, ponownie częstowali potrzebujących ciepłym posiłkiem.. Wydarzenie za
Dall for one, one for Dall – agencje Google Premier Partners łączą siły

temu

Czołowe agencje europejskie, zajmujące się marketingiem internetowym, łączą swoje siły w międzynarodowym sojuszu. Porozumienie ma dostarczać rozwiązania w większym stopniu skoncentrowane na potrzebach klientów i otwierać marketerom dostęp do lokalnych rynków.
United We Click: Bluerank inicjatorem partnerstwa biznesowego - BlueAlliance

temu

Bluerank i osiem certyfikowanych agencji Google Premier Partner z regionu CEE, specjalizujących się, podobnie jak polska firma, w digital marketingu, podpisało porozumienie o międzynarodowej współpracy w obszarze rynku Europy Środkowo-Wschodniej.
Internety mają serce

temu

2 grudnia na Pasażu Schillera przy ulicy Piotrkowskiej szefowie 11 łódzkich firm z branży technologicznej będą rozdawać zupę osobom potrzebującym. To kontynuacja akcji charytatywnej, którą rozpoczął w zeszłym roku Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający w Bluerank. Honorowy patronat nad wydarzeniem objęła Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska. 
Bluerank na Marketing Festivalu  

temu

28 października Tomasz Sąsiadek, dyrektor działu client service, reprezentował nas w Ostravie podczas Marketing Festivalu. To jedna z największych konferencji poświęconych marketingowi internetowemu w Europie. 
Bluerank tworzy dział social media 

temu

Do Bluerank dołączyła Julia Kałużyńska, której zadaniem jest rozwój działu social media. Nowy zespół pod jej kierownictwem będzie odpowiedzialny za realizację kampanii w mediach społecznościowych, rozbudowując tym samym portfolio usług agencji.   
Bluerank wytycza nowe kierunki. E-marketing na Akademii Humanistyczno - Ekonomicznej w Łodzi

temu

Akademia Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi ogłosiła właśnie nabór na nowy kierunek studiów podyplomowych - E-marketing. Opiekunami merytorycznymi kierunku będą agencja Bluerank oraz IAB Polska.   
Bluerafting, czyli integracja w Górach Sowich

temu

Zeszły weekend nasze zespoły projektowe spędziły aktywny weekend w Srebrnej Górze. Był bluerafting, chodzenie po górach, wejście na Wielką Sowę, a przy tym mnóstwo dobrej zabawy i piękna pogoda. Zobaczcie fotorelację. 
Otwarcie ośrodka preadopcyjnego Tuli Luli

temu

Dziś o godzinie 10.00 Fundacja Gajusz otworzyła ośrodek preadopcyjny Tuli Luli. Bardzo kibicujemy tej inicjatywie i życzymy powodzenia! Relacja zdjęciowa poniżej. 
Data Studio – nowy certyfikat dla Bluerank

temu

Do listy zdobytych przez Bluerank certyfikatów produktowych dołączył kolejny - Data Studio. To pierwsze takie wyróżnienie dla polskiej agencji, które potwierdza najwyższy standard raportowania analitycznego.
Do trzech razy zupa! Łódzkie firmy są głodne pomagania

temu

Trzecia edycja cyklicznej akcji charytatywnej „Internety mają serce” odbyła się 4 grudnia na Pasażu Schillera, przy Domku Św. Mikołaja. Szefowie łódzkich firm, należących do branży technologicznej, ponownie częstowali potrzebujących ciepłym posiłkiem.. Wydarzenie za
Dall for one, one for Dall – agencje Google Premier Partners łączą siły

temu

Czołowe agencje europejskie, zajmujące się marketingiem internetowym, łączą swoje siły w międzynarodowym sojuszu. Porozumienie ma dostarczać rozwiązania w większym stopniu skoncentrowane na potrzebach klientów i otwierać marketerom dostęp do lokalnych rynków.
United We Click: Bluerank inicjatorem partnerstwa biznesowego - BlueAlliance

temu

Bluerank i osiem certyfikowanych agencji Google Premier Partner z regionu CEE, specjalizujących się, podobnie jak polska firma, w digital marketingu, podpisało porozumienie o międzynarodowej współpracy w obszarze rynku Europy Środkowo-Wschodniej.
Internety mają serce

temu

2 grudnia na Pasażu Schillera przy ulicy Piotrkowskiej szefowie 11 łódzkich firm z branży technologicznej będą rozdawać zupę osobom potrzebującym. To kontynuacja akcji charytatywnej, którą rozpoczął w zeszłym roku Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający w Bluerank. Honorowy patronat nad wydarzeniem objęła Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska. 
Bluerank na Marketing Festivalu  

temu

28 października Tomasz Sąsiadek, dyrektor działu client service, reprezentował nas w Ostravie podczas Marketing Festivalu. To jedna z największych konferencji poświęconych marketingowi internetowemu w Europie. 
Bluerank tworzy dział social media 

temu

Do Bluerank dołączyła Julia Kałużyńska, której zadaniem jest rozwój działu social media. Nowy zespół pod jej kierownictwem będzie odpowiedzialny za realizację kampanii w mediach społecznościowych, rozbudowując tym samym portfolio usług agencji.   
Bluerank wytycza nowe kierunki. E-marketing na Akademii Humanistyczno - Ekonomicznej w Łodzi

temu

Akademia Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi ogłosiła właśnie nabór na nowy kierunek studiów podyplomowych - E-marketing. Opiekunami merytorycznymi kierunku będą agencja Bluerank oraz IAB Polska.   
Bluerafting, czyli integracja w Górach Sowich

temu

Zeszły weekend nasze zespoły projektowe spędziły aktywny weekend w Srebrnej Górze. Był bluerafting, chodzenie po górach, wejście na Wielką Sowę, a przy tym mnóstwo dobrej zabawy i piękna pogoda. Zobaczcie fotorelację. 
Otwarcie ośrodka preadopcyjnego Tuli Luli

temu

Dziś o godzinie 10.00 Fundacja Gajusz otworzyła ośrodek preadopcyjny Tuli Luli. Bardzo kibicujemy tej inicjatywie i życzymy powodzenia! Relacja zdjęciowa poniżej. 

Bądźmy w kontakcie

Dowiedz się pierwszy, co słychać w Bluerank
1
2
3
4