United We Click: Bluerank inicjatorem partnerstwa biznesowego - BlueAlliance

temu

Bluerank i osiem certyfikowanych agencji Google Premier Partner z regionu CEE, specjalizujących się, podobnie jak polska firma, w digital marketingu, podpisało porozumienie o międzynarodowej współpracy w obszarze rynku Europy Środkowo-Wschodniej.
Internety mają serce

temu

2 grudnia na Pasażu Schillera przy ulicy Piotrkowskiej szefowie 11 łódzkich firm z branży technologicznej będą rozdawać zupę osobom potrzebującym. To kontynuacja akcji charytatywnej, którą rozpoczął w zeszłym roku Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający w Bluerank. Honorowy patronat nad wydarzeniem objęła Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska. 
Bluerank na Marketing Festivalu  

temu

28 października Tomasz Sąsiadek, dyrektor działu client service, reprezentował nas w Ostravie podczas Marketing Festivalu. To jedna z największych konferencji poświęconych marketingowi internetowemu w Europie. 
Bluerank tworzy dział social media 

temu

Do Bluerank dołączyła Julia Kałużyńska, której zadaniem jest rozwój działu social media. Nowy zespół pod jej kierownictwem będzie odpowiedzialny za realizację kampanii w mediach społecznościowych, rozbudowując tym samym portfolio usług agencji.   
Bluerank wytycza nowe kierunki. E-marketing na Akademii Humanistyczno - Ekonomicznej w Łodzi

temu

Akademia Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi ogłosiła właśnie nabór na nowy kierunek studiów podyplomowych - E-marketing. Opiekunami merytorycznymi kierunku będą agencja Bluerank oraz IAB Polska.   
Bluerafting, czyli integracja w Górach Sowich

temu

Zeszły weekend nasze zespoły projektowe spędziły aktywny weekend w Srebrnej Górze. Był bluerafting, chodzenie po górach, wejście na Wielką Sowę, a przy tym mnóstwo dobrej zabawy i piękna pogoda. Zobaczcie fotorelację. 
Otwarcie ośrodka preadopcyjnego Tuli Luli

temu

Dziś o godzinie 10.00 Fundacja Gajusz otworzyła ośrodek preadopcyjny Tuli Luli. Bardzo kibicujemy tej inicjatywie i życzymy powodzenia! Relacja zdjęciowa poniżej. 
Katarzyna Kostacińska marketing managerem w Bluerank

temu

Jedna z wiodących agencji marketingu online w Europie wzmacnia zespół. Katarzyna Kostacińska objęła funkcję szefa działu marketingu w Bluerank. Jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej agencji w Polsce i za granicą. 
SEO Kayak Camp 2016, czyli integracja działów SEO i COPY

temu

W zeszły weekend nasze działy SEO i COPY integrowały się podczas wyjazdu na kajaki. Bawili się wspaniale. 
Dall for one, one for Dall – agencje Google Premier Partners łączą siły

temu

Czołowe agencje europejskie, zajmujące się marketingiem internetowym, łączą swoje siły w międzynarodowym sojuszu. Porozumienie ma dostarczać rozwiązania w większym stopniu skoncentrowane na potrzebach klientów i otwierać marketerom dostęp do lokalnych rynków.
United We Click: Bluerank inicjatorem partnerstwa biznesowego - BlueAlliance

temu

Bluerank i osiem certyfikowanych agencji Google Premier Partner z regionu CEE, specjalizujących się, podobnie jak polska firma, w digital marketingu, podpisało porozumienie o międzynarodowej współpracy w obszarze rynku Europy Środkowo-Wschodniej.
Internety mają serce

temu

2 grudnia na Pasażu Schillera przy ulicy Piotrkowskiej szefowie 11 łódzkich firm z branży technologicznej będą rozdawać zupę osobom potrzebującym. To kontynuacja akcji charytatywnej, którą rozpoczął w zeszłym roku Zbigniew Nowicki, dyrektor zarządzający w Bluerank. Honorowy patronat nad wydarzeniem objęła Prezydent Łodzi Hanna Zdanowska. 
Bluerank na Marketing Festivalu  

temu

28 października Tomasz Sąsiadek, dyrektor działu client service, reprezentował nas w Ostravie podczas Marketing Festivalu. To jedna z największych konferencji poświęconych marketingowi internetowemu w Europie. 
Bluerank tworzy dział social media 

temu

Do Bluerank dołączyła Julia Kałużyńska, której zadaniem jest rozwój działu social media. Nowy zespół pod jej kierownictwem będzie odpowiedzialny za realizację kampanii w mediach społecznościowych, rozbudowując tym samym portfolio usług agencji.   
Bluerank wytycza nowe kierunki. E-marketing na Akademii Humanistyczno - Ekonomicznej w Łodzi

temu

Akademia Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi ogłosiła właśnie nabór na nowy kierunek studiów podyplomowych - E-marketing. Opiekunami merytorycznymi kierunku będą agencja Bluerank oraz IAB Polska.   
Bluerafting, czyli integracja w Górach Sowich

temu

Zeszły weekend nasze zespoły projektowe spędziły aktywny weekend w Srebrnej Górze. Był bluerafting, chodzenie po górach, wejście na Wielką Sowę, a przy tym mnóstwo dobrej zabawy i piękna pogoda. Zobaczcie fotorelację. 
Otwarcie ośrodka preadopcyjnego Tuli Luli

temu

Dziś o godzinie 10.00 Fundacja Gajusz otworzyła ośrodek preadopcyjny Tuli Luli. Bardzo kibicujemy tej inicjatywie i życzymy powodzenia! Relacja zdjęciowa poniżej. 
Katarzyna Kostacińska marketing managerem w Bluerank

temu

Jedna z wiodących agencji marketingu online w Europie wzmacnia zespół. Katarzyna Kostacińska objęła funkcję szefa działu marketingu w Bluerank. Jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej agencji w Polsce i za granicą. 
SEO Kayak Camp 2016, czyli integracja działów SEO i COPY

temu

W zeszły weekend nasze działy SEO i COPY integrowały się podczas wyjazdu na kajaki. Bawili się wspaniale. 

Bądźmy w kontakcie

Dowiedz się pierwszy, co słychać w Bluerank
1
2
3
4