Dlaczego konsumenci są jak koty?

temu

Konsumenci są jak koty – chodzą swoimi ścieżkami. To Internet zmienił ich zachowania ułatwiając etapy poszukiwania informacji o produktach i dzielenie się wrażeniami z zakupu. Nie bez powodu już blisko połowa marketerów korzysta z analizy Customer Journey. 73% szefów marketingu potwierdza, że działania w tym obszarze pozytywnie wpłynęły na doświadczenia klientów. Jak wygląda Customer Journey w dobie Internetu i dlaczego warto stworzyć mapę podróży swoich klientów? 
WorldBOX sprzedaje blisko 60% więcej dzięki technologii DoubleClick

temu

Success story kampanii, która została nominowana w konkursie Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Search Performance Award 2016.
Jak Kazar zwiększył sprzedaż o 1600% w kanale mobilnym?

temu

Success story kampanii, która została nominowana w konkursie Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Mobile Performance Award 2016.
Smyk buduje zasięg marki i zwiększa sprzedaż dzięki kampanii Display

temu

Success story kampanii, która okazała się najlepsza w regionie EMEA w konkursie Google Premier Partner Awards 2016. 
Jak Sportowysklep.pl wyprzedził konkurencję?

temu

Success story kampanii, która zdobyła nominacje w prestiżowych międzynarodowych konkursach SEMPO Global Awards i European Search Awards 2016.
Wirtualna rzeczywistość według ekspertów

temu

Już za 10 lat rynek Virtual Reality będzie wart 80 mld dolarów i wyprzedzi rynek telewizyjny. Pod koniec 2016 roku na świecie będzie co najmniej 3 mln urządzeń VR. Dlaczego warto przejmować się wirtualną rzeczywistością i jak ten trend mogą wykorzystać marketerzy? Co o VR sądzą eksperci m.in. Jacek Kotarbiński i Artur Kurasiński? Więcej inspiracji na ten temat znajduje się w najnowszej publikacji agencji Bluerank ,,Wirtualna rzeczywistość – jak to wykorzystać w działaniach marketingowych?”.
Moda rozkręca się w Internecie

temu

Aż 72% polskich internautów wskazuje odzież, akcesoria i dodatki jako najczęściej kupowaną w Internecie kategorię produktów. Wychodzi na to, że niebawem wszyscy internauci będą kupować ubrania online. Czy właściciele sklepów z odzieżą doceniają potencjał Internetu? Więcej inspiracji w najnowszej publikacji agencji Bluerank ,,Moda rozkręca się w Internecie”.
Programmatic - nisza z 3-cyfrową dynamiką rozwoju w Polsce

temu

Programmatic to najszybciej rozwijający się trend branży internetowej, związany nie tylko wyłącznie ze sprzedażą reklam. W Polsce na razie 24% marketerów zna jego działanie, jednak należy spodziewać się, że ta tendencja wkrótce ulegnie zmianie. Za kilka lat prawie połowa reklam będzie sprzedawana w technologii programmatic. W czym tkwi przewaga programmatic nad ,,zwykłą” reklamą? Odpowiedź na to pytanie znajduje się w publikacji agencji Bluerank - ,,Programmatic, czyli…?”.
SEO z pomysłem dla leroymerlin.pl

temu

Success story kampanii nagrodzonej w konkursie European Search Awards 2016 w kategorii ,,Best Use of Content Marketing".
Koniec walki o pilota? Digital wygrywa z telewizją

temu

Telewizja przestaje być pierwszym wyborem. Wygrywa digital. Już za 3 lata po raz pierwszy zrównają się wydatki na reklamę telewizyjną i internetową w Polsce, co w skali globalnej ma nastąpić już w tym roku. Młodzi częściej ufają influencerom z YouTube czy Snapchata i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe. Nowoczesne marki muszą być przygotowane na zmieniające się zachowania klientów, dlatego Bluerank specjalnie dla mBanku przygotował raport „TV vs Digital. Telewizja przestaje być pierwszym wyborem”. Znajduje się w nim wiele aktualnych trendów w korzystaniu z mediów tradycyjnych i cyfrowych przez nowoczesnych konsumentów.
Dlaczego konsumenci są jak koty?

temu

Konsumenci są jak koty – chodzą swoimi ścieżkami. To Internet zmienił ich zachowania ułatwiając etapy poszukiwania informacji o produktach i dzielenie się wrażeniami z zakupu. Nie bez powodu już blisko połowa marketerów korzysta z analizy Customer Journey. 73% szefów marketingu potwierdza, że działania w tym obszarze pozytywnie wpłynęły na doświadczenia klientów. Jak wygląda Customer Journey w dobie Internetu i dlaczego warto stworzyć mapę podróży swoich klientów? 
WorldBOX sprzedaje blisko 60% więcej dzięki technologii DoubleClick

temu

Success story kampanii, która została nominowana w konkursie Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Search Performance Award 2016.
Jak Kazar zwiększył sprzedaż o 1600% w kanale mobilnym?

temu

Success story kampanii, która została nominowana w konkursie Google Premier Partner Awards 2016 w kategorii Mobile Performance Award 2016.
Smyk buduje zasięg marki i zwiększa sprzedaż dzięki kampanii Display

temu

Success story kampanii, która okazała się najlepsza w regionie EMEA w konkursie Google Premier Partner Awards 2016. 
Jak Sportowysklep.pl wyprzedził konkurencję?

temu

Success story kampanii, która zdobyła nominacje w prestiżowych międzynarodowych konkursach SEMPO Global Awards i European Search Awards 2016.
Wirtualna rzeczywistość według ekspertów

temu

Już za 10 lat rynek Virtual Reality będzie wart 80 mld dolarów i wyprzedzi rynek telewizyjny. Pod koniec 2016 roku na świecie będzie co najmniej 3 mln urządzeń VR. Dlaczego warto przejmować się wirtualną rzeczywistością i jak ten trend mogą wykorzystać marketerzy? Co o VR sądzą eksperci m.in. Jacek Kotarbiński i Artur Kurasiński? Więcej inspiracji na ten temat znajduje się w najnowszej publikacji agencji Bluerank ,,Wirtualna rzeczywistość – jak to wykorzystać w działaniach marketingowych?”.
Moda rozkręca się w Internecie

temu

Aż 72% polskich internautów wskazuje odzież, akcesoria i dodatki jako najczęściej kupowaną w Internecie kategorię produktów. Wychodzi na to, że niebawem wszyscy internauci będą kupować ubrania online. Czy właściciele sklepów z odzieżą doceniają potencjał Internetu? Więcej inspiracji w najnowszej publikacji agencji Bluerank ,,Moda rozkręca się w Internecie”.
Programmatic - nisza z 3-cyfrową dynamiką rozwoju w Polsce

temu

Programmatic to najszybciej rozwijający się trend branży internetowej, związany nie tylko wyłącznie ze sprzedażą reklam. W Polsce na razie 24% marketerów zna jego działanie, jednak należy spodziewać się, że ta tendencja wkrótce ulegnie zmianie. Za kilka lat prawie połowa reklam będzie sprzedawana w technologii programmatic. W czym tkwi przewaga programmatic nad ,,zwykłą” reklamą? Odpowiedź na to pytanie znajduje się w publikacji agencji Bluerank - ,,Programmatic, czyli…?”.
SEO z pomysłem dla leroymerlin.pl

temu

Success story kampanii nagrodzonej w konkursie European Search Awards 2016 w kategorii ,,Best Use of Content Marketing".

Bądźmy w kontakcie

Dowiedz się pierwszy, co słychać w Bluerank
1
2
3