Bluerank & Rainbow - liczby, nie domysły. Kampanie reklamowe napędzane danymi

Jak skutecznie promować w Internecie usługi turystyczne z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? Kampania Bluerank dla marki Rainbow zdobyła aż 2 nagrody w konkursie European Search Awards 2017 w kategoriach Best Use of Search – Travel/Leisure oraz Innovation/Campaign.
Kampania Hitspot Media dla Mitsubishi z wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow 2017

Innowacyjna kampania Hitspot Media by Bluerank została nagrodzona po raz drugi. Kampania personalizacyjna dla marki Mitsubishi została wyróżniona w kategorii Digital Marketing – innowacja internetowa w konkursie Golden Arrow 2017.
Hitspot Media z nominacją w konkursie Golden Arrow 2017

Hitspot Media, nowa marka Bluerank dedykowana działaniom personalizacyjnym i data-driven marketingu, z kolejną nominacją. Wraz z Mitsubishi Motors Polska ma szansę zdobyć nagrodę za najlepszą kampanię w kategorii Digital Marketing – innowacja internetowa w konkursie Golden Arrow 2017.
Nowa marka Bluerank ze srebrem w konkursie MIXX Awards Europe 2017

Polska agencja po raz kolejny nagrodzona w międzynarodowym konkursie. Tym razem zdobyła srebrną statuetkę MIXX Awards Europe 2017. Kampania Hitspot Media – nowej marki Bluerank, realizowana dla Mitsubishi została nagrodzona w kategorii Programmatic Advertising. Uroczysta gala rozdania nagród odbyła się 23 maja w Amsterdamie podczas konferencji Interact Amsterdam 2017.
3 nagrody European Search Awards 2017 dla Bluerank

Rozbiliśmy bank! – tak mówił dyrektor zarządzający Bluerank Zbigniew Nowicki podczas gali rozdania nagród European Search Awards 2017 w Krakowie. Bluerank jako jedyna polska agencja w historii zdobyła aż 3 nagrody, w tym 2 za kampanię realizowaną dla marki Rainbow. Została też najlepszą agencją w kategorii Best Large Integrated Search Agency. 
Bluerank z 9 nominacjami do European Search Awards 2017!

To największy sukces w historii Bluerank związany z rekordową liczbą nominacji. Łódzka agencja marketingu online w tym roku ma szansę na aż 9 nagród w prestiżowym międzynarodowym konkursie European Search Awards, który można porównać do Oskarów branży internetowej. W tym roku uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 27 kwietnia w Krakowie.
Bluerank po raz kolejny z Gazelą Biznesu

Jesteśmy w czołówce najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce według rankingu Gazele Biznesu 2016. 
Bluerank najlepszy według Google

Wczoraj w Dublinie Google nagrodził najlepszych z najlepszych. 145 agencji z 32 krajów walczyło o 8 nagród. Aż dwie statuetki przyjadą do Łodzi. W kategorii Display Performance Award najlepsza okazała się kampania Bluerank realizowana dla marki Smyk. Agencja została też nagrodzona w najbardziej prestiżowej kategorii konkursu - Oustanding Premier Partner Award. Statuetki w Dublinie odebrali CEO Bluerank Maciej Gałecki oraz dyrektor zarządzający Zbigniew Nowicki.
Bluerank ma dobre serce i wyróżnienie w konkursie Wiosło CSR 2016

Firmy z Łodzi wiele razy już pokazały, że mają dobre serce. Na ich tle znacząco wyróżnia się Bluerank. Agencja otrzymała wyróżnienie w konkursie „Wiosło CSR 2016” organizowanym przez Gazetę Wyborczą, a jej osiągnięcia na polu pomocy potrzebującym zostały uwzględnione w ,,Raporcie o społecznej odpowiedzialności biznesu w województwie łódzkim”. Wyróżnienie odebrał dyrektor zarządzający Bluerank Zbigniew Nowicki podczas Europejskiego Forum Gospodarczego – Łódzkie 2016. 
Bluerank z 3 nominacjami do Google Premier Partner Awards 2017

Google ogłosił listę agencji nominowanych w konkursie Google Premier Partner Awards 2017 w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka). Już po raz drugi będzie nagradzał innowacyjne i skuteczne kampanie prowadzone przez agencje na całym świecie. Na liście nominowanych znajduje się 11 agencji z Polski, w tym Bluerank, który zdobył aż 3 nominacje.
Bluerank & Rainbow - liczby, nie domysły. Kampanie reklamowe napędzane danymi

Jak skutecznie promować w Internecie usługi turystyczne z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? Kampania Bluerank dla marki Rainbow zdobyła aż 2 nagrody w konkursie European Search Awards 2017 w kategoriach Best Use of Search – Travel/Leisure oraz Innovation/Campaign.
Kampania Hitspot Media dla Mitsubishi z wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow 2017

Innowacyjna kampania Hitspot Media by Bluerank została nagrodzona po raz drugi. Kampania personalizacyjna dla marki Mitsubishi została wyróżniona w kategorii Digital Marketing – innowacja internetowa w konkursie Golden Arrow 2017.
Hitspot Media z nominacją w konkursie Golden Arrow 2017

Hitspot Media, nowa marka Bluerank dedykowana działaniom personalizacyjnym i data-driven marketingu, z kolejną nominacją. Wraz z Mitsubishi Motors Polska ma szansę zdobyć nagrodę za najlepszą kampanię w kategorii Digital Marketing – innowacja internetowa w konkursie Golden Arrow 2017.
Nowa marka Bluerank ze srebrem w konkursie MIXX Awards Europe 2017

Polska agencja po raz kolejny nagrodzona w międzynarodowym konkursie. Tym razem zdobyła srebrną statuetkę MIXX Awards Europe 2017. Kampania Hitspot Media – nowej marki Bluerank, realizowana dla Mitsubishi została nagrodzona w kategorii Programmatic Advertising. Uroczysta gala rozdania nagród odbyła się 23 maja w Amsterdamie podczas konferencji Interact Amsterdam 2017.
3 nagrody European Search Awards 2017 dla Bluerank

Rozbiliśmy bank! – tak mówił dyrektor zarządzający Bluerank Zbigniew Nowicki podczas gali rozdania nagród European Search Awards 2017 w Krakowie. Bluerank jako jedyna polska agencja w historii zdobyła aż 3 nagrody, w tym 2 za kampanię realizowaną dla marki Rainbow. Została też najlepszą agencją w kategorii Best Large Integrated Search Agency. 
Bluerank z 9 nominacjami do European Search Awards 2017!

To największy sukces w historii Bluerank związany z rekordową liczbą nominacji. Łódzka agencja marketingu online w tym roku ma szansę na aż 9 nagród w prestiżowym międzynarodowym konkursie European Search Awards, który można porównać do Oskarów branży internetowej. W tym roku uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się 27 kwietnia w Krakowie.
Bluerank po raz kolejny z Gazelą Biznesu

Jesteśmy w czołówce najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce według rankingu Gazele Biznesu 2016. 
Bluerank najlepszy według Google

Wczoraj w Dublinie Google nagrodził najlepszych z najlepszych. 145 agencji z 32 krajów walczyło o 8 nagród. Aż dwie statuetki przyjadą do Łodzi. W kategorii Display Performance Award najlepsza okazała się kampania Bluerank realizowana dla marki Smyk. Agencja została też nagrodzona w najbardziej prestiżowej kategorii konkursu - Oustanding Premier Partner Award. Statuetki w Dublinie odebrali CEO Bluerank Maciej Gałecki oraz dyrektor zarządzający Zbigniew Nowicki.
Bluerank ma dobre serce i wyróżnienie w konkursie Wiosło CSR 2016

Firmy z Łodzi wiele razy już pokazały, że mają dobre serce. Na ich tle znacząco wyróżnia się Bluerank. Agencja otrzymała wyróżnienie w konkursie „Wiosło CSR 2016” organizowanym przez Gazetę Wyborczą, a jej osiągnięcia na polu pomocy potrzebującym zostały uwzględnione w ,,Raporcie o społecznej odpowiedzialności biznesu w województwie łódzkim”. Wyróżnienie odebrał dyrektor zarządzający Bluerank Zbigniew Nowicki podczas Europejskiego Forum Gospodarczego – Łódzkie 2016. 

Bądźmy w kontakcie

Dowiedz się pierwszy, co słychać w Bluerank
1
2