Effie 2018: srebro dla kampanii “Liczby, nie domysły”

Prestiżowa statuetka w kategorii Performance Marketing/E-commerce to kolejne wyróżnienie przyznane za efekty współpracy Bluerank i Rainbow Tours S.A.
ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród. 
Bluerank Gazelą Biznesu 2017

Bluerank czwarty raz z rzędu znalazł się wśród polskich Gazel Biznesu, czyli najprężniej rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Według rankingu został liderem branży nowych technologii w województwie łódzkim.
Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

Otrzymany przez Bluerank certyfikat Google Optimize, dotyczy wiedzy z obszaru Digital Analytics i potwierdza umiejętności specjalistów firmy z zakresu przeprowadzania testów na stronach internetowych. Ten i inne certyfikaty produktowe Google stanowią dla Bluerank istotny wyróżnik wśród firm specjalizujących się w analityce internetowej na polskim rynku.
Bluerank pilotuje biznesową e-podróż Rainbow

Konkurs 11. edycji MIXX Awards 2017 wyłonił najlepsze kampanie przygotowywane przez polską branżę digitalową. Brąz w kategorii "Best Use of Technology" zdobyła firma Bluerank za kampanię dla biura podróży Rainbow.
W Bluerank pracuje się z radością

Bluerank, jedna z najlepszych agencji o specjalizacji digital marketing w Polsce, znalazła się w gronie TOP 5 Pracodawców Miasta Łodzi. Konkurs, który towarzyszył Łódzkim Regionalnym Targom Pracy i Rozwoju Osobistego, zorganizował Urząd Miasta Łodzi.
Bluerank z 3 nominacjami do Google Premier Partner Awards 2017

Google ogłosił listę agencji nominowanych w konkursie Google Premier Partner Awards 2017 w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka). Już po raz drugi będzie nagradzał innowacyjne i skuteczne kampanie prowadzone przez agencje na całym świecie. Na liście nominowanych znajduje się 11 agencji z Polski, w tym Bluerank, który zdobył aż 3 nominacje.
Bluerank & Rainbow - liczby, nie domysły. Kampanie reklamowe napędzane danymi

Jak skutecznie promować w Internecie usługi turystyczne z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? Kampania Bluerank dla marki Rainbow zdobyła aż 2 nagrody w konkursie European Search Awards 2017 w kategoriach Best Use of Search – Travel/Leisure oraz Innovation/Campaign.
Kampania Hitspot Media dla Mitsubishi z wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow 2017

Innowacyjna kampania Hitspot Media by Bluerank została nagrodzona po raz drugi. Kampania personalizacyjna dla marki Mitsubishi została wyróżniona w kategorii Digital Marketing – innowacja internetowa w konkursie Golden Arrow 2017.
Trzy statuetki MIXX Awards dla Bluerank

Najważniejsze wydarzenie w polskiej branży reklamy internetowej zakończyło się dla Bluerank potrójnym zwycięstwem. Brązowymi statuetkami nagrodzono kampanie dla Mitsubishi Motor Polska i Brand 24.
Effie 2018: srebro dla kampanii “Liczby, nie domysły”

Prestiżowa statuetka w kategorii Performance Marketing/E-commerce to kolejne wyróżnienie przyznane za efekty współpracy Bluerank i Rainbow Tours S.A.
ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród. 
Bluerank Gazelą Biznesu 2017

Bluerank czwarty raz z rzędu znalazł się wśród polskich Gazel Biznesu, czyli najprężniej rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Według rankingu został liderem branży nowych technologii w województwie łódzkim.
Bluerank zdobył certyfikat Google Optimize

Otrzymany przez Bluerank certyfikat Google Optimize, dotyczy wiedzy z obszaru Digital Analytics i potwierdza umiejętności specjalistów firmy z zakresu przeprowadzania testów na stronach internetowych. Ten i inne certyfikaty produktowe Google stanowią dla Bluerank istotny wyróżnik wśród firm specjalizujących się w analityce internetowej na polskim rynku.
Bluerank pilotuje biznesową e-podróż Rainbow

Konkurs 11. edycji MIXX Awards 2017 wyłonił najlepsze kampanie przygotowywane przez polską branżę digitalową. Brąz w kategorii "Best Use of Technology" zdobyła firma Bluerank za kampanię dla biura podróży Rainbow.
W Bluerank pracuje się z radością

Bluerank, jedna z najlepszych agencji o specjalizacji digital marketing w Polsce, znalazła się w gronie TOP 5 Pracodawców Miasta Łodzi. Konkurs, który towarzyszył Łódzkim Regionalnym Targom Pracy i Rozwoju Osobistego, zorganizował Urząd Miasta Łodzi.
Bluerank z 3 nominacjami do Google Premier Partner Awards 2017

Google ogłosił listę agencji nominowanych w konkursie Google Premier Partner Awards 2017 w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka). Już po raz drugi będzie nagradzał innowacyjne i skuteczne kampanie prowadzone przez agencje na całym świecie. Na liście nominowanych znajduje się 11 agencji z Polski, w tym Bluerank, który zdobył aż 3 nominacje.
Bluerank & Rainbow - liczby, nie domysły. Kampanie reklamowe napędzane danymi

Jak skutecznie promować w Internecie usługi turystyczne z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? Kampania Bluerank dla marki Rainbow zdobyła aż 2 nagrody w konkursie European Search Awards 2017 w kategoriach Best Use of Search – Travel/Leisure oraz Innovation/Campaign.
Kampania Hitspot Media dla Mitsubishi z wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow 2017

Innowacyjna kampania Hitspot Media by Bluerank została nagrodzona po raz drugi. Kampania personalizacyjna dla marki Mitsubishi została wyróżniona w kategorii Digital Marketing – innowacja internetowa w konkursie Golden Arrow 2017.
1
2
3
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.