Era post (third party) cookies - jak się do niej przygotować?

Przed rynkiem reklamy staje wyzwanie – zmiany w przeglądarkach polegające na eliminacji ciasteczek 3rd party. Jeszcze bardziej wzrośnie znaczenie 1st party cookies - jak zatem przygotować się do poprawnego procesowania zgód na stronie? – podpowiadamy w stworzonym w Bluer...
Bluerank zrealizuje dla GOG.COM kampanię online gry Cyberpunk 2077

GOG.COM, należąca do Grupy CD PROJEKT cyfrowa platforma dystrybucji gier, rozpoczęła internetową kampanię reklamową gry Cyberpunk 2077. W ramach stałej współpracy z GOG realizuje ją agencja Bluerank.
Listy do Mikołaja. Prezenty od “Internetów”

Internety mają serce - od sześciu lat przekonuje łódzka agencja Bluerank, która co roku pomaga i zachęca do pomagania inne zaprzyjaźnione firmy. W tym roku, z uwagi na pandemię zmieni się formuła akcji. Wspólnie z Fundacją DOBROdzieje się, pracownicy Bluerank pomagają Mi...
Bluerank i Booksy rozpoczynają współpracę na rynku brytyjskim

Booksy, właściciel aplikacji, umożliwiającej rezerwację usług online intensyfikuje działania reklamowe na brytyjskim rynku. W zwiększeniu widoczności organicznej serwisu Booksy będzie wspierać Bluerank. To już drugi wspólny projekt startupu i agencji.
Blueffect 2020. Doświadczenia i wyzwania marketerów w dobie nowej normalności.

15 października odbyła się 9. edycja Kongresu Efektywności Blueffect. W tym roku, z uwagi na pandemię COVID-19 wydarzenie pierwszy raz odbyło się w formie online. Podczas konferencji eksperci oraz praktycy odpowiadali na pytania dotyczące doświadczeń i wyzwań marketerów ...
Smart money od Bluerank. Agencja zbywa udziały w Prowly i planuje inwestycje w kolejne startupy.

Prowly - dynamicznie rosnący polski startup, w którego rozwój zaangażowany był Bluerank, został właśnie przejęty przez SEMrush - amerykańskiego inwestora branżowego. Udziały w Prowly to tylko jedna z inwestycji Bluerank. Agencja wspiera polskie startupy. Jako smart inwes...
UNIQAlni w najnowszej kampanii z okazji 30-lecia UNIQA

Gdyby każdy w wieku 30 lat żył tak samo byłoby nudno. Życie przynosi różne scenariusze, a my jesteśmy UNIQAlni - przekonuje ubezpieczyciel w najnowszej kampanii. W ten sposób marka świętuje swój jubileusz w mediach społecznościowych. Właśnie mija 30 lat od podpisania pie...
Top 100 kobiet w polskiej branży SEO

SEO to niełatwa, prężnie rozwijająca się branża… wciąż zdominowana przez męską płeć. A przecież kobiety specjalistki odnoszą w nich takie same sukcesy, jest ich po prostu mniej. Na szczęście z roku na rok się to zmienia. Z okazji Dnia Kobiet WhitePress opublikował raport...
Candidate i employee experience – jak robimy to w Bluerank?

Opowiada Izabela Pawlak, HR Specialist w Bluerank, w najnowszym numerze magazynu Personel Plus. Poniżej prezentujemy  fragmenenty materiału.
Empik wybrał Bluerank do wsparcia w zakresie SEO

Empik, jeden z liderów branży e-commerce w Polsce rozpoczyna współpracę z Bluerank. Agencja będzie odpowiedzialna za wzrost widoczności organicznej platformy Empik.com w wyszukiwarkach. Projekt obejmuje stałą obsługę SEO, współtworzenie treści, akcje content marketingowe...
Era post (third party) cookies - jak się do niej przygotować?

Przed rynkiem reklamy staje wyzwanie – zmiany w przeglądarkach polegające na eliminacji ciasteczek 3rd party. Jeszcze bardziej wzrośnie znaczenie 1st party cookies - jak zatem przygotować się do poprawnego procesowania zgód na stronie? – podpowiadamy w stworzonym w Bluer...
Bluerank zrealizuje dla GOG.COM kampanię online gry Cyberpunk 2077

GOG.COM, należąca do Grupy CD PROJEKT cyfrowa platforma dystrybucji gier, rozpoczęła internetową kampanię reklamową gry Cyberpunk 2077. W ramach stałej współpracy z GOG realizuje ją agencja Bluerank.
Listy do Mikołaja. Prezenty od “Internetów”

Internety mają serce - od sześciu lat przekonuje łódzka agencja Bluerank, która co roku pomaga i zachęca do pomagania inne zaprzyjaźnione firmy. W tym roku, z uwagi na pandemię zmieni się formuła akcji. Wspólnie z Fundacją DOBROdzieje się, pracownicy Bluerank pomagają Mi...
Bluerank i Booksy rozpoczynają współpracę na rynku brytyjskim

Booksy, właściciel aplikacji, umożliwiającej rezerwację usług online intensyfikuje działania reklamowe na brytyjskim rynku. W zwiększeniu widoczności organicznej serwisu Booksy będzie wspierać Bluerank. To już drugi wspólny projekt startupu i agencji.
Blueffect 2020. Doświadczenia i wyzwania marketerów w dobie nowej normalności.

15 października odbyła się 9. edycja Kongresu Efektywności Blueffect. W tym roku, z uwagi na pandemię COVID-19 wydarzenie pierwszy raz odbyło się w formie online. Podczas konferencji eksperci oraz praktycy odpowiadali na pytania dotyczące doświadczeń i wyzwań marketerów ...
Smart money od Bluerank. Agencja zbywa udziały w Prowly i planuje inwestycje w kolejne startupy.

Prowly - dynamicznie rosnący polski startup, w którego rozwój zaangażowany był Bluerank, został właśnie przejęty przez SEMrush - amerykańskiego inwestora branżowego. Udziały w Prowly to tylko jedna z inwestycji Bluerank. Agencja wspiera polskie startupy. Jako smart inwes...
UNIQAlni w najnowszej kampanii z okazji 30-lecia UNIQA

Gdyby każdy w wieku 30 lat żył tak samo byłoby nudno. Życie przynosi różne scenariusze, a my jesteśmy UNIQAlni - przekonuje ubezpieczyciel w najnowszej kampanii. W ten sposób marka świętuje swój jubileusz w mediach społecznościowych. Właśnie mija 30 lat od podpisania pie...
Top 100 kobiet w polskiej branży SEO

SEO to niełatwa, prężnie rozwijająca się branża… wciąż zdominowana przez męską płeć. A przecież kobiety specjalistki odnoszą w nich takie same sukcesy, jest ich po prostu mniej. Na szczęście z roku na rok się to zmienia. Z okazji Dnia Kobiet WhitePress opublikował raport...
Candidate i employee experience – jak robimy to w Bluerank?

Opowiada Izabela Pawlak, HR Specialist w Bluerank, w najnowszym numerze magazynu Personel Plus. Poniżej prezentujemy  fragmenenty materiału.
1
2
3
4