UNIQAlni w najnowszej kampanii z okazji 30-lecia UNIQA

Gdyby każdy w wieku 30 lat żył tak samo byłoby nudno. Życie przynosi różne scenariusze, a my jesteśmy UNIQAlni - przekonuje ubezpieczyciel w najnowszej kampanii. W ten sposób marka świętuje swój jubileusz w mediach społecznościowych. Właśnie mija 30 lat od podpisania pie...
European Search Awards rozdane. Trzy nagrody dla Bluerank!

Wczoraj poznaliśmy zwycięzców European Search Awards - konkursu, który nagradza najlepsze europejskie agencje i kampanie z obszarów SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Jury ESA aż trzykrotnie nagrodziło Bluerank. To najlepszy wynik wśród polskich agencji.
WorldBOX People Outside the Box – najnowsza kampania streetwear’owej marki

Na co dzień doradzają w wyborze nowych sneakersów, a po pracy zanurzają się w świat własnych pasji – ciekawych, kontrowersyjnych, inspirujących. Marka WorldBOX stworzyła cykl wywiadów w formie video, których bohaterami są pracownicy sklepów sieci. W realizacji kampanii m...
Bluerank zadba o widoczność GOG.COM w wyszukiwarkach

GOG.COM, platforma cyfrowej dystrybucji gier należąca do Grupy CD PROJEKT, rozszerza zakres współpracy z Bluerank. Poza konfiguracją kampanii search oraz shopping agencja będzie od teraz odpowiedzialna także za zarządzanie nimi i ich optymalizację. GOG.COM zdecydował się...
La Mania rozwija e-commerce ze wsparciem Bluerank

La Mania - firma stworzona przez Joannę Przetakiewicz właśnie podpisała umowę z Bluerank. Powierzyła agencji marketingu internetowego prowadzenie działań dla marek La Mania i La Mania Home w zakresie płatnych kampanii reklamowych - Social Media, Google Ads i Criteo. 
UNIQA przedstawia „Rachunek Bezpieczeństwa”

UNIQA Polska rusza z nową kampanią pt. „Rachunek Bezpieczeństwa”. Jej celem jest zachęcenie Polaków do ubezpieczania mieszkań. Główny bohater to Wacław, wielki miłośnik matematyki, który opowiada o realizacji swojego największego marzenia - odkryciu rachunku bezpieczeńst...
#KobieceHistorie – inspirująca akcja marki PORTA

PORTA chce być blisko kobiet, słuchać je i poznawać. Dlatego oddaje w ich ręce swoje kanały social media i zaprasza do tworzenia cyklu #KobieceHistorie. Opowieści wspaniałych kobiet od połowy lipca będzie można usłyszeć i obserwować na Instagramie.
Bluerank w programie Facebook Marketing Partners for Agencies

Facebook rozpoczyna współpracę z kluczowymi agencjami w Polsce w ramach programu Facebook Marketing Partners for Agencies. Wśród firm, które otrzymały status oficjalnego partnera znalazł się Bluerank, gdzie zespół Social Ads realizuje kampanie reklamowe dla takich klient...
Projekt dla innowacyjnych Startupów. Dołącz!

Właśnie rozpoczęła się rekrutacja młodych firm do programu Startup Spark 2.0, oferującego m.in. pomoc mentorów i wsparcie finansowe Zaproszenie kierowane jest do startupów z całej Polski.
Smart money od Bluerank. Agencja zbywa udziały w Prowly i planuje inwestycje w kolejne startupy.

Prowly - dynamicznie rosnący polski startup, w którego rozwój zaangażowany był Bluerank, został właśnie przejęty przez SEMrush - amerykańskiego inwestora branżowego. Udziały w Prowly to tylko jedna z inwestycji Bluerank. Agencja wspiera polskie startupy. Jako smart inwes...
UNIQAlni w najnowszej kampanii z okazji 30-lecia UNIQA

Gdyby każdy w wieku 30 lat żył tak samo byłoby nudno. Życie przynosi różne scenariusze, a my jesteśmy UNIQAlni - przekonuje ubezpieczyciel w najnowszej kampanii. W ten sposób marka świętuje swój jubileusz w mediach społecznościowych. Właśnie mija 30 lat od podpisania pie...
European Search Awards rozdane. Trzy nagrody dla Bluerank!

Wczoraj poznaliśmy zwycięzców European Search Awards - konkursu, który nagradza najlepsze europejskie agencje i kampanie z obszarów SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Jury ESA aż trzykrotnie nagrodziło Bluerank. To najlepszy wynik wśród polskich agencji.
WorldBOX People Outside the Box – najnowsza kampania streetwear’owej marki

Na co dzień doradzają w wyborze nowych sneakersów, a po pracy zanurzają się w świat własnych pasji – ciekawych, kontrowersyjnych, inspirujących. Marka WorldBOX stworzyła cykl wywiadów w formie video, których bohaterami są pracownicy sklepów sieci. W realizacji kampanii m...
Bluerank zadba o widoczność GOG.COM w wyszukiwarkach

GOG.COM, platforma cyfrowej dystrybucji gier należąca do Grupy CD PROJEKT, rozszerza zakres współpracy z Bluerank. Poza konfiguracją kampanii search oraz shopping agencja będzie od teraz odpowiedzialna także za zarządzanie nimi i ich optymalizację. GOG.COM zdecydował się...
La Mania rozwija e-commerce ze wsparciem Bluerank

La Mania - firma stworzona przez Joannę Przetakiewicz właśnie podpisała umowę z Bluerank. Powierzyła agencji marketingu internetowego prowadzenie działań dla marek La Mania i La Mania Home w zakresie płatnych kampanii reklamowych - Social Media, Google Ads i Criteo. 
UNIQA przedstawia „Rachunek Bezpieczeństwa”

UNIQA Polska rusza z nową kampanią pt. „Rachunek Bezpieczeństwa”. Jej celem jest zachęcenie Polaków do ubezpieczania mieszkań. Główny bohater to Wacław, wielki miłośnik matematyki, który opowiada o realizacji swojego największego marzenia - odkryciu rachunku bezpieczeńst...
#KobieceHistorie – inspirująca akcja marki PORTA

PORTA chce być blisko kobiet, słuchać je i poznawać. Dlatego oddaje w ich ręce swoje kanały social media i zaprasza do tworzenia cyklu #KobieceHistorie. Opowieści wspaniałych kobiet od połowy lipca będzie można usłyszeć i obserwować na Instagramie.
Bluerank w programie Facebook Marketing Partners for Agencies

Facebook rozpoczyna współpracę z kluczowymi agencjami w Polsce w ramach programu Facebook Marketing Partners for Agencies. Wśród firm, które otrzymały status oficjalnego partnera znalazł się Bluerank, gdzie zespół Social Ads realizuje kampanie reklamowe dla takich klient...
Projekt dla innowacyjnych Startupów. Dołącz!

Właśnie rozpoczęła się rekrutacja młodych firm do programu Startup Spark 2.0, oferującego m.in. pomoc mentorów i wsparcie finansowe Zaproszenie kierowane jest do startupów z całej Polski.
1
2
3
4
5