Już 20 konsultantów Bluerank z certyfikatem Digital Marketing Qualification (DIMAQ)

DIMAQ to w opinii ekspertów branży SEM jeden z najbardziej miarodajnych certyfikatów potwierdzających szeroki zakres wiedzy obszaru marketingu cyfrowego. W zespole Bluerank już 20 specjalistów posiada aktualny certyfikat, a do końca roku liczba ta zostanie podwojona.
Tomasz Sąsiadek awansuje na stanowisko Co Managing Director w Bluerank

W następstwie objęcia nowej funkcji Tomasz odpowiada za prowadzenie całej projektowej części biznesu Bluerank, która koncentruje się na efektywnym prowadzeniu działań komunikacyjnych w ujęciu Customer Journey.
Digital marketing jednoczy Europę. Nowe agencje w sojuszu Dall Int.

Dall Int. - międzynarodowy sojusz niezależnych agencji zajmujących się digital marketingiem, konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w Europie. W jego strukturze pojawiły się kolejne dwie agencje, powiększając europejski obszar współpracy o Niemcy i Szkocję.
Data Studio – nowy certyfikat dla Bluerank

Do listy zdobytych przez Bluerank certyfikatów produktowych dołączył kolejny - Data Studio. To pierwsze takie wyróżnienie dla polskiej agencji, które potwierdza najwyższy standard raportowania analitycznego.
Bluerank Certyfikowanym Marketing Partnerem DoubleClick’a

Bluerank  odebrał Certyfikat Google „DoubleClick Certified Marketing Partner” w kategorii  Data & Measurement. Status partnera został otrzymany w wyniku kilkuetapowego procesu certyfikacji, w którym firma  wykazała się wysokim poziomem wiedzy i efektywności realizowa...
Bluerank Partnerem konkursu e-Commerce Polska Awards 2017

Bluerank został partnerem prestiżowego konkursu e-Commerce Polska Awards 2017, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Eksperci firmy oceniać będą zgłoszenia w kategorii „Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej“.
Bluerank na Marketing Festivalu  

28 października Tomasz Sąsiadek, dyrektor działu client service, reprezentował nas w Ostravie podczas Marketing Festivalu. To jedna z największych konferencji poświęconych marketingowi internetowemu w Europie. 
Bluerank tworzy dział social media 

Do Bluerank dołączyła Julia Kałużyńska, której zadaniem jest rozwój działu social media. Nowy zespół pod jej kierownictwem będzie odpowiedzialny za realizację kampanii w mediach społecznościowych, rozbudowując tym samym portfolio usług agencji.   
Bluerank wytycza nowe kierunki. E-marketing na Akademii Humanistyczno - Ekonomicznej w Łodzi

Akademia Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi ogłosiła właśnie nabór na nowy kierunek studiów podyplomowych - E-marketing. Opiekunami merytorycznymi kierunku będą agencja Bluerank oraz IAB Polska.   
Od projektu do teamu – Bluerank bada kulturę organizacyjną i rozwija model współpracy z klientami.

Bluerank – agencja marketingu internetowego przygotowuje się do rozwoju modelu współpracy z klientami. Pracę projektową od początku 2020 roku zastąpią teamy partnerskie. Aby przygotować się do tego wyzwania Bluerank zbadał kulturę organizacyjną firmy. Wyniki Qmatch wskaz...
Już 20 konsultantów Bluerank z certyfikatem Digital Marketing Qualification (DIMAQ)

DIMAQ to w opinii ekspertów branży SEM jeden z najbardziej miarodajnych certyfikatów potwierdzających szeroki zakres wiedzy obszaru marketingu cyfrowego. W zespole Bluerank już 20 specjalistów posiada aktualny certyfikat, a do końca roku liczba ta zostanie podwojona.
Tomasz Sąsiadek awansuje na stanowisko Co Managing Director w Bluerank

W następstwie objęcia nowej funkcji Tomasz odpowiada za prowadzenie całej projektowej części biznesu Bluerank, która koncentruje się na efektywnym prowadzeniu działań komunikacyjnych w ujęciu Customer Journey.
Digital marketing jednoczy Europę. Nowe agencje w sojuszu Dall Int.

Dall Int. - międzynarodowy sojusz niezależnych agencji zajmujących się digital marketingiem, konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w Europie. W jego strukturze pojawiły się kolejne dwie agencje, powiększając europejski obszar współpracy o Niemcy i Szkocję.
Data Studio – nowy certyfikat dla Bluerank

Do listy zdobytych przez Bluerank certyfikatów produktowych dołączył kolejny - Data Studio. To pierwsze takie wyróżnienie dla polskiej agencji, które potwierdza najwyższy standard raportowania analitycznego.
Bluerank Certyfikowanym Marketing Partnerem DoubleClick’a

Bluerank  odebrał Certyfikat Google „DoubleClick Certified Marketing Partner” w kategorii  Data & Measurement. Status partnera został otrzymany w wyniku kilkuetapowego procesu certyfikacji, w którym firma  wykazała się wysokim poziomem wiedzy i efektywności realizowa...
Bluerank Partnerem konkursu e-Commerce Polska Awards 2017

Bluerank został partnerem prestiżowego konkursu e-Commerce Polska Awards 2017, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Eksperci firmy oceniać będą zgłoszenia w kategorii „Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej“.
Bluerank na Marketing Festivalu  

28 października Tomasz Sąsiadek, dyrektor działu client service, reprezentował nas w Ostravie podczas Marketing Festivalu. To jedna z największych konferencji poświęconych marketingowi internetowemu w Europie. 
Bluerank tworzy dział social media 

Do Bluerank dołączyła Julia Kałużyńska, której zadaniem jest rozwój działu social media. Nowy zespół pod jej kierownictwem będzie odpowiedzialny za realizację kampanii w mediach społecznościowych, rozbudowując tym samym portfolio usług agencji.   
Bluerank wytycza nowe kierunki. E-marketing na Akademii Humanistyczno - Ekonomicznej w Łodzi

Akademia Humanistyczno - Ekonomiczna w Łodzi ogłosiła właśnie nabór na nowy kierunek studiów podyplomowych - E-marketing. Opiekunami merytorycznymi kierunku będą agencja Bluerank oraz IAB Polska.   
1
2
3
4