Bluerank najlepszy według Google

Kopiuj tekst

Bluerank najlepszy według Google

Opublikowany

Wczoraj w Dublinie Google nagrodził najlepszych z najlepszych. 145 agencji z 32 krajów walczyło o 8 nagród. Aż dwie statuetki przyjadą do Łodzi. W kategorii Display Performance Award najlepsza okazała się kampania Bluerank realizowana dla marki Smyk. Agencja została też nagrodzona w najbardziej prestiżowej kategorii konkursu - Oustanding Premier Partner Award. Statuetki w Dublinie odebrali CEO Bluerank Maciej Gałecki oraz dyrektor zarządzający Zbigniew Nowicki.

Prowly.jpg
To pierwsza edycja konkursu Google Premier Partner Awards 2016, którego celem jest wyróżnienie agencji, które dzięki realizowanym kampaniom wnoszą ponadprzeciętną jakość do świata digital marketingu. Ocenie podlega skuteczność biznesowa prowadzonych kampanii oraz całokształt działań agencji, a w konkursie startują najlepsze agencje posiadające status Premier Google Partner.

Szczególnie cieszy mnie nagroda w kategorii Outstanding Premier Partner Performance Award, ponieważ  jesteśmy jedyną nagrodzoną agencją na takim poziomie nie tylko w Polsce, ale i w Europie. To nagroda podsumowuje  skuteczność naszych działań i zadowolenie naszych klientów – a to dla nas najważniejsze. Druga nagroda również jest dla nas bardzo cenna, gdyż jest owocem współpracy z  marką SMYK. To ogromna przyjemność pracować z takimi partnerami biznesowymi i zdobywać dla nich nagrody – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

W tegorocznej edycji konkursu Google nominował 145 agencji z 32 krajów z regionu EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki). Nagrody zostały przyznane w 8 kategoriach. Ze wszystkich agencji, które zakwalifikowały się do konkursu, Bluerank zdobył rekordową liczbę 6 nominacji. Podczas finałowej gali Bluerank był jedyną polską agencją która została nagrodzona, oraz jedyną w całym konkursie, która odebrała aż 2 nagrody.

Jury przyznało Bluerank aż 2 statuetki w następujących kategoriach:
DISPLAY PERFORMANCE AWARD 2016 – za kampanię display dla marki Smyk.com OUTSTANDING PREMIER PARTNER PERFORMANCE AWARD 2016 – za całokształt skutecznych działań realizowanych dla partnerów biznesowych.

To kolejne znaczące wyróżnienia w portfolio agencji. W tym roku Bluerank otrzymał European Search Award w kategorii Best Use of Content Marketing za kampanię realizowaną dla Leroy Merlin.

Zobacz success story kampanii Display dla marki Smyk

Success story marki Smyk

Success story marki Smyk

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Nagrody Google Premier Partner Awards_Bluerank.jpg

grafika | 83,3 KB

Pobierz
Google Premier Partner Awards_Bluerank.jpg

grafika | 61,1 KB

Pobierz
Google Premier Partner Awards_Bluerank_2.jpg

grafika | 68,8 KB

Pobierz
Google Premier Partner Awards_Bluerank.png

grafika | 176 KB

Pobierz

Bluerank honoured by Google

Recently in Dublin Google has honoured best of the best. 145 agencies of 32 countries competed for 8 awards. Two of them will come to Łódź. In the Display Performance Award category Bluerank’s campaign for the Smyk brand turned out to be the best. The Agency was also awarded in the most prestigious category of the competition - Outstanding Premier Partner Award. Bluerank’s CEO Maciej Gałecki and Managing Director Zbigniew Nowicki collected the prizes in Dublin.