Najlepsze kampanie w Europie na ADworld Experience

Kopiuj tekst

Najlepsze kampanie w Europie na ADworld Experience

Opublikowany

Już 16 i 17 kwietnia 2015 roku w Bolonii we Włoszech, Zbigniew Nowicki będzie reprezentował Bluerank podczas AdWorld Experience, konferencji promującej najlepsze kampanie online w Europie.

AdWorld Experience to konferencja, na której eksperci z najlepszych agencji w Europie prezentują kampanie, które najbardziej efektywnie wykorzystały budżet przeznaczony na realizację skutecznej strategii reklamowej online. 

Zbigniew Nowicki opowie o tym, jak poprowadzić skuteczną kampanię pomimo spadkowych trendów na rynku i jednocześnie wygrać European Search Awards. W ten sposób przypomni o zeszłorocznym sukcesie kampanii Paid Search dla marki Mitsubishi Motors, która była najlepsza w kategorii Best Local Campaign w konkursie European Search Awards.

Być może w przyszłym roku również będziemy mieć okazję zaprezentować się w gronie najlepszych kampanii! Kolejna gala European Search Awards 2015 odbędzie się 22 kwietnia 2015 roku w Berlinie. Bluerank po raz pierwszy ma szansę zdobyć wyróżnienie w aż 3 kategoriach. 

Liczymy, że praca włożona w realizację projektu dla marki DOZ.pl przyniesie efekt w postaci nie tylko kolejnej statuetki, ale przede wszystkim satysfakcji! Miejmy nadzieję, że nagroda do nas trafi i za rok podczas nowej edycji AdWorld Experience będziemy mogli pochwalić się realizacją kolejnej spektakularnej kampanii!

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

150415_ADworld_Experience_informacja_prasowa_Bluerank.docx

docx | 35,5 KB

Pobierz
logo_AdWorld_Experience.jpg

grafika | 19,4 KB

Pobierz

Bluerank został Gazelą Biznesu 2014

Agencja Bluerank, która była zgłoszona do rankingu po raz pierwszy, spełniła wszystkie wymagane kryteria i znalazła się w gronie najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm w Polsce.