W Bluerank pracuje się z radością

Kopiuj tekst

W Bluerank pracuje się z radością

Opublikowany

Bluerank, jedna z najlepszych agencji o specjalizacji digital marketing w Polsce, znalazła się w gronie TOP 5 Pracodawców Miasta Łodzi. Konkurs, który towarzyszył Łódzkim Regionalnym Targom Pracy i Rozwoju Osobistego, zorganizował Urząd Miasta Łodzi.

Łódzkie firmy, które ubiegały się o Tytuł TOP 5 Pracodawców Miasta Łodzi, oceniano pod kątem warunków pracy, wsparcia socjalnego i rozwoju zawodowego pracowników. Dla komisji konkursowej ważne były także aktywne działania charytatywne kandydatów i zdobyte nagrody oraz wyróżnienia branżowe. Wnikliwej analizie poddano łódzkich pracodawców, z których wyłoniono TOP 5: Ariadnę S.A. Fabryka Nici, Bluerank, Fujitsu, Transfer Multisport Elektronik i Uniwersytet Medyczny. Ponadto wyróżniono dwie firmy - LSI Software i Magnetix.
Nagroda Bluerank.JPG
Bluerank dokłada wszelkich starań, aby Pracownicy przychodzili do pracy z pozytywnym nastawieniem, odnajdowali sens w samorozwoju, byciu aktywnym i w działalności charytatywnej. Firma obsługuje najbardziej rozpoznawalne marki w Internecie i jest zarządzana w sposób bardzo nowoczesny. Świadome działania budujące markę Bluerank jako atrakcyjnego pracodawcy będą, także dzięki uzyskanemu tytułowi, jeszcze bardziej intensywne i różnorodne.

Wierzę, że Pracownicy są filarem naszej działalności. Ich poczucie komfortu i zaangażowanie wpływają na wysoką jakość usług firmy, czego dowodem są zadowoleni klienci i prestiżowe nagrody. Każdego roku Bluerank jest wyróżniany przez organizacje branżowe i biznesowe, podmioty, oceniające działalność charytatywną. Powtarzam za Richardem Bransonem „ludzie, ludzie, ludzie” , dlatego w Bluerank słuchamy Pracowników, burzymy schematy i troszczymy się o atrakcyjne formy integracji, rozwijanie pasji  i wspaniałą atmosferę. „Blueranki” przychodzą do pracy z ochotą i radością. 

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank i Aleksandra Rychlik-Traczyk, HR Manager Bluerank

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank i Aleksandra Rychlik-Traczyk, HR Manager Bluerank

Ważnymi elementami pracy, docenianymi przez pracowników Bluerank, są m.in.: elastyczne godziny (możliwość rozpoczynania pracy od 7 do 10 rano), coroczny, kilkudniowy wyjazd integracyjny, opcja pracy zdalnej i korzystania „Bluepakietu”, który rekompensuje znaczną część wydatków na realizację hobby. Atmosfera w pracy pozwala także na swobodny dress code i celebrowanie z humorem i dystansem różnego rodzaju świąt.
Bluerank przykłada wagę do ciągłego uatrakcyjniania i rozwijania warunków pracy. Firma dba m.in. o: aranżację i wyposażenie strefy co-workingowej, gdzie w komfortowym środowisku, na fotelach, kanapach, bez biurek, każdy Pracownik może pracować, odbywać mniej formalne spotkania wewnętrzne lub odpoczywać. Firma wspiera aktywność sportową Pracowników, którzy m.in. regularnie startują w biegach i maratonach, a za pomocą „Bluechallenge” liczą kalorie, zamieniają je na środki finansowe i przekazują Fundacji Gajusz.
Akcje charytatywne, które angażują Pracowników Bluerank to m.in.: zbiórki krwi, poczęstunek ciepłym posiłkiem, przygotowany dla najbardziej potrzebujących łodzian (grudniowa akcja „Internety mają serca”), udział w maratonie DOZ i Łódź Business Run, pomoc Waldemarowi Jagiełło (utalentowany strażak, który startował w największych na świecie zawodach pływackich dla strażaków i policjantów w USA) oraz wsparcie finansowe rehabilitacji Hani, cierpiącej na Zespół Angelmana. Działalność Bluerank na polu charytatywnym została wyróżniona nagrodą” Wiosło CSR 2016.
O rozwoju firmy świadczy także prowadzony nabór oraz bardzo intensywnie powiększający się zespół. Obecnie rekrutacja prowadzona jest dla dziesięciu stanowisk. Więcej informacji: https://www.bluerank.pl/kariera/

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Do trzech razy zupa! Łódzkie firmy są głodne pomagania

temu

Trzecia edycja cyklicznej akcji charytatywnej „Internety mają serce” odbyła się 4 grudnia na Pasażu Schillera, przy Domku Św. Mikołaja. Szefowie łódzkich firm, należących do branży technologicznej, ponownie częstowali potrzebujących ciepłym posiłkiem.. Wydarzenie za
Bluerank pilotuje biznesową e-podróż Rainbow

temu

Konkurs 11. edycji MIXX Awards 2017 wyłonił najlepsze kampanie przygotowywane przez polską branżę digitalową. Brąz w kategorii "Best Use of Technology" zdobyła firma Bluerank za kampanię dla biura podróży Rainbow.
W e-Izbie działa nowa grupa merytoryczna: Performance Marketing

temu

W listopadzie reprezentanci firm zrzeszonych w e-Izbie - Awin, Bluerank, Tradedoubler i Tradetracker - zainaugurowali nową grupę merytoryczną pod auspicjami Izby Gospodarki Elektronicznej: Performance Marketing w służbie cyfrowego biznesu. Grupa planuje zaangażować w działania stowarzyszenia e-commerce z Europy m.in. z Węgier, Niemiec, Czech i Finlandii, z którymi e-Izba współpracuje.
Dall for one, one for Dall – agencje Google Premier Partners łączą siły

temu

Czołowe agencje europejskie, zajmujące się marketingiem internetowym, łączą swoje siły w międzynarodowym sojuszu. Porozumienie ma dostarczać rozwiązania w większym stopniu skoncentrowane na potrzebach klientów i otwierać marketerom dostęp do lokalnych rynków.

W Bluerank pracuje się z radością

Bluerank, jedna z najlepszych agencji o specjalizacji digital marketing w Polsce, znalazła się w gronie TOP 5 Pracodawców Miasta Łodzi. Konkurs, który towarzyszył Łódzkim Regionalnym Targom Pracy i Rozwoju Osobistego, zorganizował Urząd Miasta Łodzi.