Dall for one, one for Dall – agencje Google Premier Partners łączą siły

Kopiuj tekst

Dall for one, one for Dall – agencje Google Premier Partners łączą siły

Opublikowany

Czołowe agencje europejskie, zajmujące się marketingiem internetowym, łączą swoje siły w międzynarodowym sojuszu. Porozumienie ma dostarczać rozwiązania w większym stopniu skoncentrowane na potrzebach klientów i otwierać marketerom dostęp do lokalnych rynków.

Siedem czołowych agencji, zajmujących się marketingiem internetowym w Europie, ogłosiło zjednoczenie swoich sił  w międzynarodowym porozumieniu - Dall int. Agencje członkowskie należą do 3% najlepszych partnerów Google (Google Premier Partners) w rejonie EMEA. Decyzja o sformalizowaniu współpracy zapadła w siedzibie Google w Dublinie.
Sojusz tworzy grupa najlepszych w branży, niezależnych agencji, zajmujących się marketingiem internetowym, które oferują rozwiązania skoncentrowane na kliencie i jakości jego obsługi w większym stopniu niż duże, międzynarodowe grupy mediowe. Filarem porozumienia jest otwarta i sprawna wymiana specjalistycznej wiedzy dotyczącej lokalnych rynków: belgijskiego, brytyjskiego, francuskiego, holenderskiego, niemieckiego, polskiego, skandynawskiego, włoskiego, a także rynków ze Wschodniej i Centralnej Europy. Zjednoczone agencje deklarują, że wspólnie mogą skuteczniej niż kiedykolwiek pracować nad rozwojem międzynarodowych projektów swoich klientów.
Siłę Dall int. potwierdzają liczby: minimum 400 specjalistów, 50 firmowych certyfikatów i ponad 1000 klientów branży marketingu internetowego, analityki oraz automatyzacji marketingu w sektorze B2B oraz B2C w Europie. Dla założycieli Dal Int. duże znaczenie mają wartości, którymi na co dzień kierują się partnerzy organizacji: jakość usług, transpartentość działań, skoncentrowanie na potrzebach klientów i odbiorców ich usług lub produktów. Niemniej ważna jest sprawna wymiana wiedzy i doświadczeń, prowadzona z dbałością o uważną obserwację trendów. Oczekuje się, że do końca tego roku sojusz powiększy swój zasięg dzięki nowym członkom – niezależnym agencjom z pozostałych państw europejskich.
Dall int.

Dall int.

Dall int. obecnie współtworzą:

AWE (Francja),
Bluerank (Polska),
Rich Clicks (Włochy),
Sleeping Giant Media (Wielka Brytania),
Traffic Builders (Holandia),
Universem (Belgia),
Web2Media (Dania, Norwegia, Szwecja).

W nieustannie zmieniającym się świecie digital trzeba utrzymywać pozycję lidera, będąc gwarantem posiadania aktualnej wiedzy z branży w skali globalnej. Dzięki porozumieniu, nasi klienci mają możliwość korzystania z usług wiodących agencji w Europie, działających w oparciu o uzyskanie najlepszych wyników, które przynoszą najwyższą jakość

Allan Jørgensen, przewodniczący Dall int.

Współzałożycielem Dall int. jest polska agencja Bluerank, specjalizująca się w dostarczaniu usług z obszaru marketingu internetowego, w tym m.in.: SEO, Digital Analytics, Paid Search, Social Media oraz opracowywaniu strategii obecności marki online.

Jesteśmy dumni z naszej obecności w tym elitarnym gronie oraz z tego, że możemy wyznaczać naszym klientom najlepsze z możliwych standardów marketingu internetowego, a także oferować międzynarodowy zasięg. Oprócz działalności stowarzyszenia na zewnątrz, opracowaliśmy wewnętrzny program szkoleń i dzielenia się wiedzą, zapewniając naszym pracownikom dostęp do najlepszych i najświeższych informacji, co w przyszłości przełoży się na bezpośrednie korzyści dla naszych klientów.

Zbigniew Nowicki wiceprzewodniczący Dall int. oraz Managing Director Bluerank.

Oficjalna strona Dall int.: dall-int.com
W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat niniejszej publikacji, prosimy o kontakt ze Zbigniewem Nowickim, z.nowicki@bluerank.pl, +48 502 593 293 lub Allanem Jørgensenem, info@dall-int.com, +45 22 36 89 05.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły

Dall - new dynamic power alliance to address global digital marketing challenges

Leading digital marketing agencies join forces in pan European alliance.