Bluerank pilotuje biznesową e-podróż Rainbow

Kopiuj tekst

Bluerank pilotuje biznesową e-podróż Rainbow

Opublikowany

Konkurs 11. edycji MIXX Awards 2017 wyłonił najlepsze kampanie przygotowywane przez polską branżę digitalową. Brąz w kategorii "Best Use of Technology" zdobyła firma Bluerank za kampanię dla biura podróży Rainbow.

MIXX Awards to najważniejsze wydarzenie dla polskiej branży reklamowej. Podczas uroczystej Gali nagrody przyznawane są twórcom kampanii reklamowych, wykorzystujących do ich realizacji przynajmniej jeden kanał digital. Konkurs co roku wyróżnia także osoby oraz firmy o wyjątkowych zasługach dla digitalowego środowiska. Wczoraj, 30 listopada, w warszawskim Multikinie Złote Tarasy, odbyło się wręczenie nagród i wyróżnień MIXX Awards 2017.
Jury, które składa się z najbardziej doświadczonych specjalistów w branży, wybrało laureatów aż 20 kategorii. Brąz w sektorze „Best Use of Technology” odebrali przedstawiciele firm Bluerank i Rainbow. Nagrodzono sukces wdrożenia nowoczesnych rozwiązań technologicznych, które skutecznie wsparły sprzedaż wycieczek online drugiego największego operatora turystycznego w Polsce.
Statuetka MIXX Awards 2017

Statuetka MIXX Awards 2017

Technologia, a także autorskie, innowacyjne rozwiązania i udana, bardzo bliska, pełna zaufania współpraca pomiędzy naszymi firmami okazały się być kluczem do sukcesu. W ten sposób stworzyliśmy najbardziej skuteczną kampanię reklamową w polskim kanale digital, biorąc pod uwagę branżę turystyczną.

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank

Sukces efektywności kampanii polegał na umiejętnemu zastosowaniu nowoczesnych narzędzi technologicznych oraz reklamie, która okazała się nadzwyczaj efektywna.

Stworzyliśmy spersonalizowany mechanizm, wspierający zarządzanie komunikacją wielokanałową, skonstruowany w oparciu o model Data-Driven - atrybucję konwersji. Rozwiązanie to umożliwiło bardzo skuteczną optymalizację budżetu mediowego.

ANETA Mondry-Gałecka, Performance Marketing Director Bluerank 

Bardzo wszechstronnie zarządzaliśmy kampaniami, czerpiąc informacje i analizując dane z niemal wszystkich źródeł. Do modelu atrybucji konwersji Data-Driven dodaliśmy kreacje Display 1 do 1. Szukając rozwiązań technologicznych, opieraliśmy się na twardych danych i rezygnowaliśmy ze standardowego podejścia do zadania.

Jacek Tkaczuk, CTO Hitspot Media – marki należącej do Bluerank, odpowiedzialnej za wdrożenie kampanii personalizowanej Rainbow

Kampania dla Rainbow zdobyła już w tym roku dwie nagrody European Search Awards - w kategoriach: „Best Use Of Search – Travel/Leisure” i ,,Innovation – Campaign”.  

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
W Bluerank pracuje się z radością

temu

Bluerank, jedna z najlepszych agencji o specjalizacji digital marketing w Polsce, znalazła się w gronie TOP 5 Pracodawców Miasta Łodzi. Konkurs, który towarzyszył Łódzkim Regionalnym Targom Pracy i Rozwoju Osobistego, zorganizował Urząd Miasta Łodzi.
Bluerank z 3 nominacjami do Google Premier Partner Awards 2017

temu

Google ogłosił listę agencji nominowanych w konkursie Google Premier Partner Awards 2017 w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód, Afryka). Już po raz drugi będzie nagradzał innowacyjne i skuteczne kampanie prowadzone przez agencje na całym świecie. Na liście nominowanych znajduje się 11 agencji z Polski, w tym Bluerank, który zdobył aż 3 nominacje.
Bluerank & Rainbow - liczby, nie domysły. Kampanie reklamowe napędzane danymi

temu

Jak skutecznie promować w Internecie usługi turystyczne z wykorzystaniem nowoczesnych technologii? Kampania Bluerank dla marki Rainbow zdobyła aż 2 nagrody w konkursie European Search Awards 2017 w kategoriach Best Use of Search – Travel/Leisure oraz Innovation/Campaign.
Kampania Hitspot Media dla Mitsubishi z wyróżnieniem w konkursie Golden Arrow 2017

temu

Innowacyjna kampania Hitspot Media by Bluerank została nagrodzona po raz drugi. Kampania personalizacyjna dla marki Mitsubishi została wyróżniona w kategorii Digital Marketing – innowacja internetowa w konkursie Golden Arrow 2017.

Bluerank pilotuje biznesową e-podróż Rainbow

Konkurs 11. edycji MIXX Awards 2017 wyłonił najlepsze kampanie przygotowywane przez polską branżę digitalową. Brąz w kategorii "Best Use of Technology" zdobyła firma Bluerank za kampanię dla biura podróży Rainbow.