ESA 2018: sześć nominacji dla Bluerank

Kopiuj tekst

ESA 2018: sześć nominacji dla Bluerank

Opublikowany

Bluerank otrzymał aż sześć nominacji w prestiżowym konkursie branży digital – European Search Awards 2018. Jury doceniło efektywność pracy agencji dla Euroloan i Tchibo.pl.

European Search Awards jest międzynarodowym konkursem, który wyróżnia i nagradza najlepsze europejskie kampanie internetowe. Jury składające się z ekspertów SEM każdego roku wyłania zwycięzców kilku obszarów tematycznych: SEO, PPC, Digital Content Marketing i przyznaje nagrody w niemal trzydziestu kategoriach.
W tym roku Bluerank otrzymał aż sześć nominacji – najwięcej spośród wszystkich polskich agencji. Eksperci zdecydowali, że efekty pracy Bluerank zasługują na wyróżnienie w następujących kategoriach:

Best Use Of Search - Retail
1. Bluerank & Tchibo.pl - Want more create synergy!

Best Local Campaign
2. Bluerank & Euroloan - Finnish up with digital and highly optimized media mix

Best Use of Local Media in a Search Campaign
3. Bluerank & Euroloan - Finnish up with digital and highly optimized media mix
4. Bluerank & Tchibo.pl - Want more create synergy!

Best Integrated Campaign
5. Bluerank & Euroloan - Finnish up with digital and highly optimized media mix

Best PPC Campaign
6. Bluerank & Tchibo.pl - Want more create synergy!
Pełna lista nominowanych agencji znajduje się na oficjalnej stronie konkursu: http://www.europeansearchawards.com/shortlist
Bluerank jest jedyną polską agencją, która uzyskała do tej pory ponad 20 nominacji w konkursie ESA. W 2014 roku Bluerank był pierwszym przedstawicielem polskiej branży SEM w konkursie. Wówczas agencja otrzymała dwie nominacje: Best Local Campaign, zrealizowaną dla MMC Car Poland i Best SEO Campaign dla Motointegrator.pl. Jury nagrodziło kampanię agencji dla MMC Car Poland.
W 2016 roku Bluerank otrzymał sześć nominacji i jedną nagrodę dla najlepszej kampanii Best Use Of Content Marketing, która została zrealizowana dla marki Leroy Merlin.
Ubiegły rok był wyjątkowy - jury ESA wyróżniło Bluerank aż dziewięcioma nominacjami. Agencja odebrała trzy nagrody, w tym Best Large Integrated Search Agency, która oznacza, że Bluerank został uznany za jedną z najlepszych agencji, realizujących projekty w zakresie marketingu online w Europie. Pozostałe nagrody przyznano Bluerank za efekty kampanii prowadzonych dla marki Rainbow:  Best Use Of Search - Travel/Leisure oraz Innovation - Campaign.

Nagrody ESA 2018 zostaną wręczone na uroczystej gali, która odbędzie się 16 maja w Pradze. Polskę, oprócz Bluerank, będzie reprezentować siedem agencji. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

BlueAlliance is growing in strength

BlueAlliance – an agreement between Premier Partner agencies from the CEE region, accepted new members and increased its range of business influence. On 5th and 6th March, 2018, in Budapest, the second meeting of the organization took place when the board was appointed.