ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

ESA 2018: Potrójne zwycięstwo Bluerank

Efekty pracy Bluerank dla Euroloan i Tchibo.pl zostały wczoraj nagrodzone trzema statuetkami European Search Awards. Prestiżowy konkurs wyłania najlepsze europejskie kampanie internetowe. Bluerank, podobnie jak w 2017 roku, ponownie okazał się najlepszą agencją w trzech kategoriach i jedyną z Polski, która otrzymała tak dużą liczbę nagród. 

European Search Awards to międzynarodowy konkurs, który wyróżnia i nagradza twórców najlepszych europejskich kampanii internetowych. Jury, składające się z ekspertów SEM, każdego roku wyłania zwycięzców kilku obszarów tematycznych: SEO, PPC, Digital Content Marketing, i przyznaje nagrody w niemal trzydziestu kategoriach. Na gali, która odbyła się 16 maja w Pradze, Bluerank został uhonorowany aż trzema nagrodami. Statuetki wyróżniły efekty pracy zespołu specjalistów Bluerank w następujących kategoriach:

Best Use of Social Media in a Search Campaign
Bluerank & Euroloan - Finnish up with digital and highly optimized media mix

Best Integrated Campaign
Bluerank & Euroloan -  Finnish up with digital and highly optimized media mix

Best PPC Campaign
Bluerank & Tchibo.pl - Want more create synergy!
Nagrody ESA 2018 dla Bluerank

Nagrody ESA 2018 dla Bluerank

Jesteśmy bardzo dumni -  kolejny raz udowodniliśmy, że wyjątkową, bo wysoką jakość naszej pracy i jej efekty dostrzegają zarówno Klienci Bluerank, jak i międzynarodowe grono specjalistów z branży. Wyniki pracy zespołu są nadzwyczajne - tym razem odebraliśmy nagrody w innych, niż zeszłoroczne, kategoriach. To jest świadectwo naszego wszechstronnego rozwoju. Trzymamy światowy poziom i podobnie, jak inne polskie agencje, obecne na gali European Search Awards 2018, jesteśmy doceniani za wkład w rozwój światowego digital marketingu.

Zbigniew Nowicki, Managing Director Bluerank

Opinia jury ESA, uzasadniająca zwycięstwo Bluerank w kategorii Best PPC Campaign (Bluerank & Tchibo.pl)

Opinia jury ESA, uzasadniająca zwycięstwo Bluerank w kategorii Best PPC Campaign (Bluerank & Tchibo.pl)

101.jpg
Opinia jury ESA, uzasadniająca zwycięstwo Bluerank w kategorii Best Use of Social Media in a Search Campaign (Bluerank & Euroloan)

Opinia jury ESA, uzasadniająca zwycięstwo Bluerank w kategorii Best Use of Social Media in a Search Campaign (Bluerank & Euroloan)

100.jpg
Bluerank jest jedyną polską agencją o specjalizacji digital marketing, która do tej pory odebrała łącznie aż osiem statuetek European Search Awards. W 2017 roku były to trzy nagrody, w tym Best Large Integrated Search Agency, która oznacza, że Bluerank został uznany za jedną z najlepszych agencji w Europie. Pozostałe statuetki ESA przyznano Bluerank za efekty kampanii prowadzonych dla marki Rainbow: Best Use Of Search - Travel/Leisure oraz Innovation - Campaign.
Oprócz Bluerank, nagrody ESA 2018 otrzymały także dwie polskie agencje:  Sempai (Best Low Budget Campaign) oraz Elephate (Best Small Seo Agency).
Jury każdego roku ocenia zgłoszenia ponad 100 agencji z całej Europy.
Lista zwycięzców tegorocznej edycji ESA jest dostępna na stronie: www.europeansearchawards.com/2018-winners
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.