Jak podbić Internet dzięki DoubleClick?

Kopiuj tekst

Jak podbić Internet dzięki DoubleClick?

Opublikowany

Success story Rainbow

Dla Rainbow prowadziliśmy kampanie z wykorzystaniem DoubleClick Bid Managera i DoubleClick Campaign Managera. Obie były realizowane w ciągu trzech letnich miesięcy ubiegłego roku. Dzięki nim podniosła się świadomość użytkowników na temat dużego wyboru atrakcyjnych ofert Rainbow z wylotem z najbliższego lotniska, a wskaźnik konwersji zwiększył się o 25%. 

Szczegóły na grafikach poniżej. 







Zachęcamy także do zapoznania się z wywiadem, w którym Michał Jaworski, Dyrektor ds. e-commerce w Rainbow i Jarosław Miszczak, Head of Client Service w Bluerank opowiadają o współpracy, celach kampanii, jej realizacji i efektach. Dostępny tutaj

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Succes_story_Rainbow_Bluerank__3_.jpg

grafika | 902 KB

Pobierz
Succes_story_Rainbow_Bluerank__4_.jpg

grafika | 536 KB

Pobierz
Succes_story_Rainbow_Bluerank__2_.jpg

grafika | 784 KB

Pobierz
Succes_story_Rainbow_Bluerank__1_.jpg

grafika | 556 KB

Pobierz
Success_story_Rainbow_-_Jak_podbi__Internet_dzi_ki_DoubleClick.pdf

pdf | 461 KB

Pobierz

Kampanie Bluerank po raz kolejny nominowane w międzynarodowym konkursie!

Bluerank, jako jedyna agencja SEM z całego świata, otrzymała 2 nominacje w konkursie SEMPO Global Awards. Jury doceniło kampanie, które przeprowadziliśmy w zeszłym roku dla serwisów Sportowysklep.pl oraz DOZ.pl. Ostateczne wyniki poznamy 10 marca w trakcie Forum w San Diego.