Jak zachęcić do rezerwacji online w salonie fryzjerskim?

Kopiuj tekst

Jak zachęcić do rezerwacji online w salonie fryzjerskim?

Opublikowany

Success story Jean Louis David


Dla Jean Louis David realizujemy kompleksową strategię obecności marki w Internecie, obejmującą działania z zakresu SEO, Paid Search, DoubleClick, Digital Analytics i Facebook Ads. W efekcie liczba rezerwacji online w wyniku kampanii AdWords zwiększyła się o 227%, dotarliśmy z reklamą na Facebooku do blisko 730 000 użytkowników, a liczba organicznych wizyt niebrandowych wzrosła o 40%.

Szczegóły na grafikach poniżej.










Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Jean_Louis_David_success_story_6.jpg

grafika | 484 KB

Pobierz
Jean_Louis_David_success_story.pdf

pdf | 2,21 MB

Pobierz
Jean_Louis_David_success_story_5.jpg

grafika | 963 KB

Pobierz
Jean_Lousi_David_success_story.jpg

grafika | 763 KB

Pobierz
Jean_Louis_David_success_story_4.jpg

grafika | 1020 KB

Pobierz
Jean_Louis_David_success_story_2.jpg

grafika | 1,07 MB

Pobierz
Jean_Louis_David_success_story_3.jpg

grafika | 1 MB

Pobierz

Bluerank with 6 nominations for the Internet industry Oscars 

Bluerank agency has once again been singled out abroad. This time, it has received as many as 6 nominations in European Search Awards, an important and prestigious competition that honors the best online marketing campaigns. Whether Bluerank repeats its great success of 2014 when it won the award for the campaign for Mitsubishi brand, will be known on May 4.