Jak zachęcić do rezerwacji online w salonie fryzjerskim?

Jak zachęcić do rezerwacji online w salonie fryzjerskim?

Opublikowany

Success story Jean Louis David


Dla Jean Louis David realizujemy kompleksową strategię obecności marki w Internecie, obejmującą działania z zakresu SEO, Paid Search, DoubleClick, Digital Analytics i Facebook Ads. W efekcie liczba rezerwacji online w wyniku kampanii AdWords zwiększyła się o 227%, dotarliśmy z reklamą na Facebooku do blisko 730 000 użytkowników, a liczba organicznych wizyt niebrandowych wzrosła o 40%.

Szczegóły na grafikach poniżej.










Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Jean_Louis_David_success_story_6.jpg

grafika | 484 KB

Pobierz
Jean_Louis_David_success_story.pdf

pdf | 2,21 MB

Pobierz
Jean_Louis_David_success_story_5.jpg

grafika | 963 KB

Pobierz
Jean_Lousi_David_success_story.jpg

grafika | 763 KB

Pobierz
Jean_Louis_David_success_story_4.jpg

grafika | 1020 KB

Pobierz
Jean_Louis_David_success_story_2.jpg

grafika | 1,07 MB

Pobierz
Jean_Louis_David_success_story_3.jpg

grafika | 1 MB

Pobierz
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.