Bluerank stawia na raporty online

Bluerank stawia na raporty online

Opublikowany

6 kluczowych wskaźników dla biznesu z różnych narzędzi w jednym miejscu – wystarczy zalogować się raz, by mieć dostęp do nich wszystkich. Informacje są opatrzone komentarzami ekspertów spersonalizowanymi pod kątem biznesu, którego dotyczą. To nowe innowacyjne narzędzie autorstwa agencji Bluerank, która na co dzień zajmuje się realizacją kampanii z zakresu marketingu online dla dużych marek w Polsce i na świecie. Produkt został nominowany do międzynarodowej nagrody European Search Awards 2017 w 2 kategoriach. 

Jakość i przejrzystość raportów są bardzo ważne dla klientów. Potwierdziły to badania satysfakcji przeprowadzone na grupie klientów Bluerank.  

Doświadczyliśmy tego na własnej skórze – otrzymaliśmy informacje, że typowy marketer ma trudności w zrozumieniu raportów, które regularnie otrzymuje. Zależy nam na satysfakcji naszych klientów i dlatego zaczęliśmy działać. Wymyśliliśmy narzędzie, które zwiększyło wskaźnik Net Promoter Score o ponad 100%!

– mówi Jacek Tkaczuk, twórca narzędzia SEO Dashboard.  

Dzięki automatyzacji i dostępności systemów API już niedługo raporty wysyłane w plikach odejdą do lamusa, dlatego Bluerank stawia na raporty online. 

Jak to działa?

SEO Dashboard to nowoczesne narzędzie stworzone przez agencję Bluerank z myślą zarówno o jej pracownikach realizujących projekty z zakresu optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO), jak i klientach agencji, którzy dzięki temu mają dostęp do wszystkich najważniejszych danych dotyczących ich biznesów w jednym miejscu. Narzędzie automatycznie zaciąga dane z Google Analytics, Search Console, SEM Rush, Positionly, AdWords i Senuto, prezentując je wszystkie w przyjazny dla użytkownika sposób. Oferuje dostęp do 20 kluczowych wykresów i metryk wraz z ich interpretacją.
dashboard_biuro prasowe-08.jpg
Odbiorcy mają dostęp do danych na temat ruchu organicznego, widoczności SEO, błędów w serwisie, raportu pozycji na temat badanych fraz kluczowych, a także mogą przeczytać obszerne podsumowanie z cennymi komentarzami ekspertów na temat skuteczności działań SEO w danym miesiącu. Wszystkie dane są przedstawione w czytelny, przyjazny dla użytkownika sposób.
dashboard_biuro prasowe-09.jpg
Twórcą narzędzia jest wieloletni dyrektor działu SEO w Bluerank Jacek Tkaczuk, obecnie jako Chief Technology Officer rozwija HitSpot MEDIA, nową markę Bluerank. SEO Dashboard stworzył na bazie swoich wieloletnich doświadczeń we współpracy z klientami w Polsce i zagranicą.

Zawsze byliśmy transparentni i raportowaliśmy zarówno wyniki działań (na wielu różnych płaszczyznach), jak i same działania. Ten produkt to ułatwienie zarówno dla specjalistów SEO, jak i klientów. Nie ma na rynku podobnego narzędzia, które w podobny sposób spełniałoby oczekiwania zarówno specjalistów SEO, jak i klientów agencji.   

– mówi Jacek Tkaczuk, twórca narzędzia SEO Dashboard

Specjaliści nie muszą już kopiować i wklejać danych, które dzięki narzędziu są importowane automatycznie z maksymalną dokładnością, z kolei klienci mają dostęp do najważniejszych informacji dotyczących ich biznesu w jednym miejscu wraz z komentarzami ekspertów. W rezultacie specjaliści agencji spędzają 45 minut mniej nad tworzeniem każdego z raportów i mają więcej czasu, by inspirować klientów i podpowiadać im korzystne z ich biznesowego punktu widzenia rozwiązania. Efekt? 80% klientów ocenia SEO Dashboard lepiej niż tradycyjne raporty tworzone w Excelu, a wskaźnik Net Promoter Score wzrósł o ponad 100%.

Narzędzie oferowane przez Bluerank daje nam dostęp do wszystkich najważniejszych danych odnośnie obecności naszej strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Już nie musimy logować się i szukać danych w innych narzędziach takich jak Google Analytics czy Search Console. Wszystkie dane umieszczone w jednym miejscu są opatrzone komentarzem eksperta SEO, mamy też dostęp do danych historycznych.

Dorota Gurbała, FeuVert

Udostępnij

Bluerank promuje Herbalife w Internecie

Marka Herbalife chce aktywnie promować swoją obecność online, dlatego zdecydowała się na realizację kampanii z wykorzystaniem Google AdWords. Działania prowadzi agencja Bluerank.