Maciej Gałecki w konkursie Menedżer Roku Regionu Łódzkiego 2015

Kopiuj tekst

Maciej Gałecki w konkursie Menedżer Roku Regionu Łódzkiego 2015

Opublikowany

Prezes łódzkiej agencji Bluerank został wyróżniony za wybitne osiągnięcia w wyniku nominacji elektorskich. Konkurs premiuje osoby, które wykazują się największą skutecznością w zarządzaniu firmą, co bezpośrednio przekłada się na jej szybki wzrost i rozwój. 

To już kolejna, 8. edycja konkursu Menedżer Roku Regionu Łódzkiego, którego organizatorami są łódzki oddział Polska Press oraz Loża Łódzka Business Centre Club. Nagrody przyznawane są w 3 kategoriach: małych, średnich i dużych firm. Kolegium Elektorów składające się z przedsiębiorców, samorządowców, polityków, naukowców, prawników, bankowców, dziennikarzy oraz przedstawicieli organizatorów, dokonało nominacji na podstawie osiągnięć zawodowych kandydatów. 

Oprócz ponadprzeciętnych wyników firmy, kapituła konkursu docenia także reputację wśród zespołu oraz lokalnego środowiska biznesowego. Premiowane są także działania zgodnie z etyką zawodową oraz przestrzeganie zasad prawnych i reguł zdrowej konkurencji. Ważna jest też wrażliwość na potrzeby społeczne, działalność charytatywna i wspieranie lokalnych inicjatyw. 

Maciej Gałecki znajduje się w gronie TOP25 absolwentów w historii wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingu internetowego. Od 2005 roku obejmuje stanowisko CEO w agencji Bluerank. Od początku swojej kariery (2001 r.) specjalizuje się w tematyce SEM i analityce internetowej. 

Bluerank rozpoczął swoją działalność w 2005 roku jako 3-osobowa firma. Obecnie może pochwalić się zespołem ponad 50 specjalistów z różnych dziedzin marketingu internetowego. Do tej pory zaufało już jej 430 klientów działających w 24 krajach na całym świecie. Realizowane projekty były już doceniane zarówno w krajowych, jak i międzynarodowych konkursach. Jednym z nich jest European Search Awards, w którym zwyciężyła kampania Paid Search dla marki Mitsubishi. 

Firma już wcześniej była nagradzana za swój dynamiczny rozwój, m.in. w 2014 roku, kiedy otrzymała tytuł Gazeli Biznesu. W 2015 roku została także wyróżniona tytułem National Champion, prestiżowego międzynarodowego konkursu European Business Awards, premiującego innowacje. 

Bluerank aktywnie wspiera też merytorycznie łódzką Fundację Gajusz oraz bierze udział w lokalnych inicjatywach charytatywnych, jak na przykład DOZ Maraton Łódzki z PZU czy Łódź Business Run. Agencja współpracuje także z wydziałem FTiMS Politechniki Łódzkiej.

Na przestrzeni ostatnich 10 lat działalności udało się w Bluerank stworzyć zgrany zespół ludzi, którzy na co dzień realizują zaawansowane kampanie w Internecie. Nominacja dla Macieja Gałeckiego potwierdza ciągły rozwój firmy oraz najwyższe standardy w realizacji projektów dla klientów. 



Kopiuj tekst

Udostępnij

Jak podbić Internet dzięki DoubleClick? Kampania Rainbow i Bluerank [WYWIAD]

Kampania Bluerank dla Rainbow okazała się bardzo skuteczna i interesująca, stąd będzie prezentowana podczas tegorocznego MIXX Awards & Conference. O współpracy, celach kampanii, jej realizacji i efektach opowiadają Michał Jaworski, Dyrektor ds. e-commerce w Rainbow i Jarosław Miszczak, Key Account Manager w Bluerank.